Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '17

 
Kategori
Şiir
 

Bu yıl

Bu yıl
 

yorgunkalemim


Bu yıl daha güzel bakıyor gözlerim…
 
Daha bir keyifle yudumluyorum hayatı
 
Daha bir sıkı tutmuşum kaderin yakasını
 
Bu yıl geçmişin acılarını silerek yaşayacağım hayatı…
*
 
Bu yıl, geçen yıllardan renkli
 
Bu yıl daha güzel
 
Bu yıl daha mutluyum
 
Bu yıl umutlarım coşkulu…
*
 
Bu yıl kimsenin görmediği renkleri görüyorum
 
Kimsenin bilmediği duyguları yaşıyor yüreğim
 
Bu yıl kimsenin okumadığı şiirleri yazıyorum
 
Kimsenin koklamadığı çiçekleri kokluyorum
 
Bu yıl bundan sonra yaşayacağım yılların ilk günü...
 
 
Yorgun kalemim
 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..