Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '07

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Bugün "Başarı" günü

Bugün benim için '' BAŞARI'' günü.

'' Başarılıyım'' dediğimde evrendeki dostlarımın desteğini dürüstçe dile getiremiyorsam, başarısızlık karşısında onlardan hiç birini suçlamamam gerektiğine inanıyorum. Benim başarı modelim, evrensel onay almış bir başarıdır ve takdir edilmesi gereken; benimle birlikte başarı şansını bana verenlerdir.

Günün Duası: Tanrım, bana öyle bir başarı gücü sağla ki, evrendeki her şey bu başarıya sevinsin.

Günün Olumlaması: Ben iyi şeyler yaparken yaşadığım süreci başarı olarak kabul ediyorum.

Günün Notu: İnsan olmak bize tanrının armağanıdır ama insan olarak kalabilmek ise bizim tanrıya armağanımızdır. Başarı işte budur. İnsan olarak doğduğun bu evrende insanca varolabilmek ve insanlığa insancıl bir yarar sağlamaktır.

Günün Sözü: Hiçbir zaman '' Bilmiyorum, öyleyse yanlıştır'' deme. Bilmek için aramak, anlamak için bilmek ve yargılamak için anlamak gerekir. (Nadaras-Hintli Bilge)

KADER YASASI

Elbet bilinir ki, bizim gücümüzün dışında bir güç vardır ve kaderimiz ona bağlıdır. Kabul edelim ki bu böyle olsun. Ancak yine de biz kaderimiz için o büyük güce nasıl bir kader istediğimizi ifade edebiliriz. Yapamadıklarımızın bedelini o güce zaten ödeyecek olduğumuz kesin de, yapabildiklerimizin hiç mi değeri olmayacaktır o güç karşısında. Artık hayatınızı kendi kollarınıza almayı deneyin, inanın kaderle tartışmaktan daha kolay olacaktır.

 
Toplam blog
: 137
: 1054
Kayıt tarihi
: 05.01.07
 
 

1951 İstanbul doğumluyum. Bireysel ve Kurumsal Gelişim Danışmanlığı, Moda Tasarımı ve Marka Danışman..