Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Bugün benim doğum günüm :) 33 kulübüne hoşgeldim ...

Bugün benim doğum günüm :) 33 kulübüne hoşgeldim ...
 

I LOVE 33 :)



Sevdim valla ne yalan söyleyeyim... Bir kere söylemesi 30'dan daha seksi.

33 :)

Zaten 30 depresyonunu da aşalı çok oldu.

Hoşgeldin, hoşgeldim :)

Bu sene doğum günüm her zamankinlerden daha bir farklı.
Yok kutlama v.s. açısından sanmayın.. Olay tamamen duygusal.

Çook büyük kararlar aldım. Artık hayatımı, isteklerimi, beklentilerimi bekletmeyeceğim, onların arkasından koşacağım. Günü bile değil, anı yaşayacağım.

İlk adımlarımı attım bile. Kusura bakmayın anlatamam çoook özel :)

Yok ekonomik kriz varmış,
Dünyada savaş varmış,
İyi adamlar kapılmış,
Etraf hep yalancılarla dolmuş,

Umurumda değil ...

Hoşgeldin 33, hoş geldim hayat :)

Daha yaşayacak çoook güzel günler var...
 
Toplam blog
: 32
: 10302
Kayıt tarihi
: 21.05.07
 
 

Istanbulluyum.. Haftasonu caddeye çıkmadan haftasonunun geldiğini anlamayanlardanım. Alışverişe, gez..