Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '09

 
Kategori
Özel Günler
 

Bugün benim doğum günüm.

Bugün benim doğum günüm.
 

49 kere maşallah.


İnsan doğar büyür ve bu yaşam içersinde hayatını tanzim etmeye çalışır. Hepimiz bunu yapmaya çalışmıyor muyuz? Evet, öyle.

Ve belirlenen bir zaman da vardır. Bir gün ansızın kapı çalınır karşınız da Azrail vardır. Hadi gidiyoruz der. Kimseyle vedalaşmadan apar topar gidersiniz.

Yaşam hayatı içersin de öyle dönemlerde vardır ki sevinirsiniz. Örneğin mezun olduğunuz gün. Yıllarca dirsek çürüttüğünüz sıralardan bir şeyler öğrenerek mezun oluyorsunuz ve iş hayatınıza atılıyorsunuz.

Öyle günler de vardır ki kara günler sanki. Üzülürsünüz. Çok sevdiğiniz bir kişiyi kaybetmişsinizdir veya borçlardan kurtulamıyorsunuzdur.

Yine de hayat güzel ve yaşanmaya değer.

Benim için hayat bir başka güzel. Tüm olumsuzlukları yaşadığım halde.

Bugün de benim için bir başka değer biçiyor bu hayat.

Nasıl desem ki insanlar bir kere geliyor bu hayata. Dünyaya geldiği an. Gözlerini açtığı zaman merhaba diyor çevresinde ki insanlara.

Benim de bir başlangıcım var. Bu dünyaya merhaba dediğim işte on. Gözlerimi açtığım o an.

Nüfus Cüzdanıma bakıyorum. Doğum hanesinde: 24.02.1960 diye yazıyor.

Bugün 24.02.2009.

Kısaca bugün ben doğmuşsum anlayacağınız. Yani bugün benim doğum günüm.

Yaş ilerlemiş ve erdeme varmışsım. 49 olmuşsum yani.

Ben yaşıma bakmıyorum Bu hayatta herkesle iyi geçinmeye felsefe edinmiş bir hayatım var. Ben işte onu yapmaya çalışıyorum. Hayat güzel ve kırılmaya değmez anlayacağınız. Büyüklerime saygıyı göstermeye ve küçüklerimi de sevmeye çalışıyorum. Birazdan da onlardan da saygıyı bekliyorum. Haksızda değilim ha.

Hepinize iyi ve mutlu yaşantılar diliyorum.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..