Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Lütfen! Kabadayılaşmayalım beyler!

Lütfen! Kabadayılaşmayalım beyler!
 

Arkadaşlar! bir hatırlatma yapmak istiyorum.

Birbirinize mi kıskanıyorsunuz. Anlayamadım vallahi de billahi de. Birbirinize yazdığınız ne o. Vallahi de sizin adınıza çok üzülüyorum.

Yazılmış olan yazıların çoğu hakaret dolu.

Kim bunlar. Kendilerini ne sanırlar.

Meğerse buraya yeni katılan bir yeni arkadaş bazı arkadaşlarımızın yazılarını eleştirme mahiyetin de böyle bir blog yazmış. İyi etmiş de yazmış.

Demin Musrafa Mumcu’nun son yazısını okudum. Blog kabadayıları kimlermiş? http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=164255 Tıklayın okuyun.

Vallahi de ben okudum ve çok üzüldüm.

Evet, burası öyle bir yer ki herkesin yazabileceği, okuyabileceği bir yerdir. Dolayısıyla herkes istediği konuları bir şekilde anlatır. Okursun ve notunu verirsin. Bazıları beğendi veya beğenmedi diye bir sebep olamaz. Ben beğenirim ama bir başkası beğenmeyebilir.

Yorum yazar kendisini ikaz edebilirsin de. Ama hakaret cinsinden de değil. Çünkü hepimiz birer insanız ve birer can taşıyoruz ve yine söylüyorum bu ölümlü dünyada birbirimizin kalbini kırmanın gereği de yok.

Şimdi sıkı durun. Her gün saat 24 itibarıyla bugün en çok okunanların listesine göz atarım. Bunu bir alışkanlık haline getirmişsimdir. O gün için hangi blog en fazla okunmuştur diye. Burada o gün için en fazla okunan 7 blog en fazladan en az okunana göre sıralanırlar. Bundan bir ay öncesine kadar en fazla okunan blog 2.000, 3.000 veya 4.000 sayılara ulaşırdı. Bazen de bir gün de 10.000 kadar okunma olurdu. En az okunan bile 1.000 rakamını bile geçerdi. Şimdi en fazla okunan blog 500 bile olmuyor.

Bu beni baya baya düşündürmeye başladı. Hatta tedirgin olmaya başladım bile.

Arkadaşlar! Burası tartışma yeri değil. Tartışacaksanız lütfen burayı seçmeyiniz. Çünkü burasını kirletiyorsunuz.

Adam gibi yazacaksınız yazın ve bizde gönül rahatlıyı ile yazılarınızı okuyalım.

Sizler bu siteyi kirletmeye kalkışırsanız pek okunmaz ve tıklanmayız da. Hatırlatması ve söylemesi de benden.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..