Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '09

 
Kategori
Deneme
 

Bugün benim doğum günüm

Bugün benim doğum günüm
 

yaşama sebebim eller...


Tarih 17 Haziran 1982, gece on sularında davetsiz bir misafir dünyaya gelmiş. Davetsiz misafir diyorum çünkü, bu sabırsız ufaklık altı aylık…Tabi bulunduğumuz şehirde henüz küvez yok. Hastanedeki doktorlardan biri “Yaşamaz…” demesine aldırmadan minik kızını İzmir’e götürmek için yola çıkıp Sabuncubeli’ni benzin depoya gitmediği için ters ters gitmek zorunda kalan kararlı bir baba… Havale geçirdiği sırada evden yalınayak çıkıp yolda yere yığılan fedakar bir anne…Allah’ın izniyle hayata tutunan bir kilo iki yüz elli gramlık bir felaket -bu ben oluyorum- Hakikatten pamuklara sarılarak büyütülmüş bir bebek… Şu anda ardına baktığında ne kadar çok şeye sahip olduğunu fark eden bir kız…

Doğum günüm dün gece başlamış anlaşılan bir arkadaşım 23.54’te mesaj atmış “Canım 00.00 ‘a kadar dayanamadım uykum geldi “diye, telefonum hiç susmadı bugün… Canlarım yaa: )… Hiç aklımda olmayan arkadaşlarım ileti yollamış. Sabahtan beri çooook mutluyum. Ne kadar seviliyormuşum. Ben çok şanslı bir insanım. İnsan sevgiyi görüyor, işitiyor, hissediyorsa… Ona sahiptir ve çok zengindir. Ben o şanslıların arasındayım. Asla yalnız değilim, kalmıyorum çünkü siz varsınız. İyi ki varsınız. Sizleri çok seviyorum.

 
Toplam blog
: 130
: 480
Kayıt tarihi
: 13.08.08
 
 

17 Haziran 1982 Manisa doğumluyum. Türkçe öğretmeniyim. İzmir'de yaşıyorum. Yazmak yaşamak benim ..