Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugün böyleyim

Bugün böyleyim
 

Basıp gitmek istiyorum buralardan
Kendimi doldurup trenlere
Bir daha hiç basmadan frenlere
Gördüğüm bütün duraklarda inmek
Ağrıyıp ağrıyıp dinmek
Tarifsiz tarihsiz tanımsız adsız
Fil gibi ölmeye yatmak
Ağır başlı
Sonra çırılçıplak uyanmak
Tekrar tekrar hatırlamak
Kundaklanmamış o ilk anı Ben yokum
Kabuklarımı kırana kadar
Kim bilir kaç yıl oldu kendimi dinlemeyeli
Bir yola atıp da bulsunlar hiçliğimi
Umrumda bile değil
Söksünler rütbelerimi function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t), 'sharer', 'toolbar=0, status=0, width=626, height=436');return false;}

(Burak Kut -Ben Yokum)

Kulağımda müzik, arka fonda yağmurun sesleri yürüyorum, tüm benliğimi saran düşüncelerimle beraber yürüyorum, yüzümü yağmur'a tutup deli gibi ıslanmayı istiyorum. Hastalanmayacağımı düşünerek , suyun altında kalmayı, yağmurla dans etmeyi istiyorum. Bir günlüğüne deli olmayı, sevdiğim sokaklarda salına salına dolaşmayı , avazım çıktığım kadar bağırmayı, bağıra , çağıra şarkı söylemeyi , aptal aptal gülmeyi, beni mutlu edecek tüm küçük ayrıntıları, sadece ve sadece o günlüğüne hayatımda istiyorum , çok mu şey istiyorum , bilmiyorum. Bugün böyleyim,

Yazmaya bu kadar uzun ara verip sonra da böyle hüzünbaz bir yazıyla dönmeyi istemezdim ;ama bugün böyleyim işte. Bazen içim rahatlayana kadar ağlamak, bazen durmak, bazen düşünmeden öyle boş boş kalmak istiyorum. Yani anlayacağın saçma sapan bir haldeyim , sen bakma banaaa, ne diyeyim tekrar hoşgelmişim.

Resim (Fotokritik'ten)

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..