Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Kasım '07

 
Kategori
Aile
 

Bugün hüznüm sana anne

Bugün hüznüm sana anne
 

Bugün tadım yok anne. Ekşi bir elmayı, sırf midemi bastırsın diye yerdim ya hani işte öyle. Gün geçsin diye hızlı nefes alıp veriyorum. Sanki öyle olunca gün çarçabuk bitecek.

Ben koşarak evime gidip erkenden uyuyacağımda bu hüzün bitecek gibi geliyor anne.Bugün zorla gülümsüyorum sanki evimize gelen davetsiz misafire saygısızlık olmasın diye yaptığım gibi anne. Hani senin hep ayıp deyip kızdığın gibi anne. Kalbim çok hızlı atıyor, gözlerimin önünden geçmişe ait filim şeritleri geçiyor. Kulağımda geçmişe ait bir kaç ses uğultu gibi doluyor ve ben bugün yorgunluklardayım. Hastalıklı bir vücut taşıyorum sanki başım gövdeme büyük. Biliyorsun ben senin küçük kızın biraz deli dolu ayakların sürüklediği yere giden korkmadan. Nedense bugün ayaklarım hiç bir yere sürümüyor beni.hüznümü sularda kırardım bilirsin .alıp başımı koşardım limana . Denizin kokusu, mavisi iyi gelirdi bana. Balıkçı amcalarla bir damla çay tenekede yakılan ateşte pişirilmiş nasılda keyiflendirirdi beni.

Sardıkları tütün sigaradan içmek. Onların hikayelerini dinlemek nasılda yok ederdi hüznümü. Her insanın bir hikayesi var anne .... Ama bugün hiçbir şey benim umurumda değil ....... Hani her arayışında biz iyiyiz, siz iyi olun biz sizi düşünüyoruz yavrum dersin ya….. Hadi ara sesini duyayım bugün hüznüm sana , bugün özlemim sana . Bugün özlemim babama... Ben hala sizin küçük kızınız ve o kadar ihtiyacım var gülen yüzüne........ Yüzün geliyor gözümün önüne....Yılların yorgunu her çizgi yüzünde. Acılarını sevinçlerini bağrında taşıdın hep ve hiç vazgeçmedin sevmekten babamı bizi.... Hatalarımızı örttün, eksiklerimizi tamamladın, sevincimiz oldun, gözyaşımız oludun sen. Sen benim diğer yanım oldun , bugün hüznüm sana seni çok özledim anneee...

Hangi yaşta olduğum umurumda değil. Al beni göğsüne yasla başımı, saçlarımı okşa, yavrum diye öp beni. Bilirim pek beceremesin bunu. Senin sevgin gözlerinde, yüreğinde, özverinde, fedakarlığında. Sen gece sessizliğinde seversin, okşar başımı üstümü örtersin. Ve senin içinde ben hala küçük kızınım anne. Evlat ayrılmaz bilirim, sende beni başak seversin onu’da bilirim. Bazen kaderime yalnızlığıma ağlarsın, bazende bendeki güce sevinirsin. Siz olmasaydınız bu kadar güçlü olabilirmiydim bilmiyorum. Tek bildiğim varlığınız güç, dualarınız güç, sevginiz güç bana. Yıkılmam anne sadece sizi özleyince hüzünleniyorum….. Bugün olduğu gibi anne…

 
Toplam blog
: 43
: 589
Kayıt tarihi
: 07.03.07
 
 

Bu dünyada kimine eş, kimine kardeş, kimine evlat oldum. Evlatlar doğurdum. Sevdim, sevilmedim. S..