Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Temmuz '11

 
Kategori
Mizah
 

Bugün ne giymesem ?

Bugün ne giymesem ?
 

netten alıntı..


Yarışmacımız, hazırlıklarını tamamlayarak jüri karşısında yerini alır: 

Modacı Tomris- Aa, gelişe bak ayol! 

Modacı Mücü- Hakketen, kız bizi dövmeye mi geliyorsun nedir? Korktum bir an içüün! 

Manken Yosun- Durun canım, korkuttunuz kadını. Gelin lutfen, daha yavaş adımlarsak, hani yol kısa ya o bakımdan! 

Kurban( pardon) Yarışmacı- Afedersiniz, birden sizlerin karşısında bulunca kendimi kaydım yani, o derece:)) 

Tomris- Bu mavi eteği diken terziyi tanıyor musun şekerim? 

Yarşmacı- Yok efendim, nerden tanıyım? 

Tom.- Tanımak ister miydin? 

Yarışmacı- Niye, ne diye tanımak isteyeyim ki elin terzisini? 

Tom- Bence tanımalısın, sana hayatının kepazeliğini tattıran o iğnesi kırılasıcayı tanıyıp hesap sormalısın. 

Mücü- Yok artık, o kadar da değil be anam! Elbise güzel de, hani nebiliyim dikişlerde ikinci el bi trend seziliyor sanki. 

Tom.- Arkadaşım ne ikinci eli? Şu etek dikişlerine bakarsak en önce, bu kadın vermiş büyükannesinin eline yorgan iğnesini, o altı numara gözlüklü fosil de teğellemiş atmış işte! Ay ben daha fazla bakamıycam bu katliama, bünyeme zarar! 

Manken- Hanımefendi, mavi elbisenizin yakası güzel bakın ona sözümüz yok. Fekat o çırpı bacaklarınıza file çorap kimin aklı allah aşkına? 

Yarışmacı- Komşumuz Hacer ablanın! O çok bilir giyim kuşamı, file giy gerisine bakmazlar dediydi ya! 

Tom.- Allahından bul emi Hacer aşiftesi? Hacer nerden emekli sen söyle bana? 

Yarışmacı- Bilmem? 

Tom.- Ben tahmin ediyorum ama hadi şimdi yine şey olmasın, boşver.. Filelik değil kızım bu elbisen, okey? 

Yarışmacı- Siz nasıl uygun görürseniz efendim. 

Manken- Ayol file dediniz de, voleybolcu kızlarımızı izlediniz mi? Aslanlar gibi FİNALE KALDILAR, gururumuz hepsi! 

Mücü- Hakketen mii? Ayy, çok sevindim, çak yapalım haydin! ( işaret parmaklarını uç uca değdirirler, yeni ÇAK! böyle artık) 

Tom.- ( yarışmacıya) gel kız seninle de çaklaşalım! No stress! Hadi bize bi şarkı söyle sen! 

Yarışmacı- Ne gibi bi şarkı seversiniz, ona göre okuyayım? 

Tom- Edith Piaf, ne dersin? 

Yarışmacı- Yok, o biraz tuhaf! Ben size Ali Ekber Çiçek'ten bir bozlak icra etsem? 

Mücü- Ayol boşverin şimdi şarkıyı, saçlara gelelim. Renk fevkalade, bolleston mu? 

Yarışmacı- Evet, denizüstü köpürür kahvesi! 

Manken- Evet, uygun bir seçim olmuş. Ama biz sizi yahşi kızıl görsek daha bi coşku yaşardık ne yalan söyleyeyim? 

Tom.- Hayır katılmıyorum, kadının cildi zaten çürük çarık, bi de yahşi kızıl ay çekemem artık! Aslında güzel kadın bu, ama bişey eksik. Ne derler ona, hani Mısır'da yaşamış da, Tibetlerde savaşıp Gyya kuyusuna atılıp çıkarılmış gibi. Ay anlatamadım ya! 

Mücü- Aşkolsun Tomris sana, ayol kadını 10 saniyede dünya turu attırıp getirdin geriye. Ayyhh! Fena şey senii, ısırık atarım bak şimdi sana:)) Yapma, bunu yapma. 

Tom.- Mücüü, kahroldun mu birazcık? Fondoteni kurumuş Milano kaplanı senii! Kapat elini yüzüne, utanma ambiansı ver, ver hadi banane, istiyorum işte! 

Manken- Ayol susun, dağıldınız yine. Şştt! Kuduruklar n'olcek? Hanımefendi, yüzüğünüzü anlatın bize. Hani bir şarkı var bilir misiniz bilmem?:" Bir gönül hikayesi anlatırdı gözlerin / Uzaklarda olsan da senin kalbimde yerin" İsterseniz ben mırıldanayım bu şarkıyı, Tomris hıçkırık efekti yapsın. Ben de, kör kemancının sevgilisi şarkıcıyı oynayayım. Bu atmosferde dinleyelim yüzüğün efendisinin hikayesini.. 

Tom.- Yani bu derece önem verdin sen bu yüzüğe öyle mi? Tamam kız, seni mi kırıcam? Oku Mücü şarkıyı, hıckk! ühü, ühü! 

Yarışmacı- ( Allahım aklıma mukayyet ol!) Abiylerim, aplalarım!! 

Hep beraber- Buyur canımm! 

Yarışmacı- Şu elimde görmüş olduğunuz yüzük, bana ebemin ebesinden bir yadigardır! Hani araştırsak belki de Hürrem'in görümcesinin taktığı yüzüğün, tee o zamandan kalma çakmasıdırr! 

Tom.- Aaa, yok bu olmuş! Bu tam olmuş, biz bu kaşerle zor başederiz. Kız daha neler? Hürrem'in görümcesiymiş? Yok canım, Hürrem'in görümcesi de kimmiş? Bence XV. LUi'nin zarif eşlerinin kolleksiyonundan afırtılmış bu talihsiz yüzük! Doğru söyle, hangi semt pazarının tezgahından alınmış bu muhteşem cam kırığı? 

Yarışmacı- Eee yettiniz bee! Başlarım sizin tirendinize, kör ambar oturağı kılıklı duzsuzlar siziii! Üç kuruş vaadiynen ahaliyi burda yerden alıp yere vuruyorsunuz, alın yarışmanızı başınıza çalın la! Ben gidiyom, yoksa üç kişinin katili diye yazacak gazeteler! Onbeşinci lüüüymüş, ben sizi otuzuncu meftaa diye sıralardım amma, git kör şeytan çoluk çocuğum var ya! 

JÜRİ- Aaa, ne dedik biz şimdi buna ayol!!?.. 

 

 

 
Toplam blog
: 95
: 736
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Emekli öğretmenim, 52 yıllık hayatımdan amatör mizah, bağlama, sürrealist resimler, yitikler, sev..