Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '11

 
Kategori
Mizah
 

Gezegen yüzeyine ben yandım süzeyine

Gezegen yüzeyine ben yandım süzeyine
 

Delikanlı abi Scotty!


- Oğlum Scotty!- 

- - Buyur gaptan! 

- - Len seçimlerde hangi partiye oy verdin? 

- - Abi, dediydin ya hani, motor distrübitörüne benzeyen partiye… 

- - Ona mı verdin lan? 

- - Heee! N’oldu ki? Ona ver demedin miydi? 

- - Len ne adamsın! Onu mu dedim ben sana? Işınlama ünitesi spontanetörüne benzeyen partiye ver dediydim! 

- - Etme? Valla mı? 

- - Sus ! Sus Allah belanı vermesin he mi? 

- - Eyvah eyvah! 

- - N’oldu lan? 

- - Gaptan… 

- -Ne var? 

- -Gaptan… 

- - Ne var oğlum, de gari?! 

- - Gaptan sen hani spontenatöre at dediydin ya? 

- - Eee? 

- - Ben onu şey anlamışım… 

- -Ney anlamışsın? 

- -“Spontenatörü at!” dedin sanmışım… 

- -Ne? 

- - He öyle işte, attırıvıdım gitti spontenatörü… Yani sen deyince… Emir demir misali… 

- - Allah seni ne etmesin?! Len tam yörüngeye girerken mi söylenir bu, şebek? Hele diyom neden gezegen yüzeyine bu kadar hızlı yaklaşıyoz? Sulu! Geri dönder gemiyi , geri dönder! Tornistan! Allah senin cezanı vermesin e mi? Tuh senin kalıbına! Çakılıyorduk az daha! 

 
Toplam blog
: 153
: 503
Kayıt tarihi
: 11.02.11
 
 

Eczacıyım, memlekete meraklıyım.....