Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Bugünler Dikkat Günleri

Bugünlerde

Çok dikkatli olacağız canlarım

Yanlışa

Pabuç bırakmayacağız

 

Önce

Kendimiz düşüneceğiz dikkatlice

 

Bu

Koronavirüsü ile ilgili olarak

Düşüneceğiz

Düşüneceğiz

 

Yetmez

Bilen insanları dinleyip değerlendireceğiz

İyi bilen insanları kast ediyorum

 

Öyle

Her konuşanı dinleyip

Eyvah ben hastayım

Bana bulaştı bu hastalık demeyeceğiz

 

Kendimizi

Hasta olmadan hasta yapıp

Çaresiz kalmayacağız

 

En doğrusu

En güzeli

En yararlısı

Hipnoza kaptırmayacağız kendimizi

 

Ve

Gayet rahat bir şekilde hareket edip

Doktora görüneceğiz

Kendimiz doktor olup

Karar vermeyeceğiz

Doktora gideceğiz

Doktora görüneceğiz

Ona göre davranışta bulunacağız

 

Bakıyorum şöyle çevreme

Panik içinde kıvrananları görüyorum

Doktora gideceklerine

Kendi kendilerine karar verip

Debelenip kalıyorlar

 

Bu olumsuzluğa düşmeyeceğiz

Olumlu davranacağız

Çareyi yerinde arayacağız

 

Bu böyle canlarım

Bu böyle

 

Ben öncelikle ve kesinlikle

Düşünerek hareket edeceğiz diyorum

 

Beslenmemize önem vereceğiz

Duyularımızı vücutta tutacağız

Kafa ve gönül takınak lığını dışlayacağız

Bir “Rint” olacağız ve öyle bakacağız yaşama

Yani “Gönül Ereni” olacağız

 

Her türlü sağlık sorunumuzu halledip

Rahat şekilde yaşayıp gideceğiz

 

Hırsı tamahı frenleyeceğiz

Daha da ileri gidip sıfırlayacağız

Böyle olunur “Gönül Erenliği” çünkü

 

Bizim en büyük sıkıntımız canlarım

Toplum olarak genellikle

Ya da büyük çoğunluğumuz olarak

Düşünmeden kaçınıyoruz

 

Ya da

Yüzeysel düşünüyoruz

Derin düşünceyi yadsıyoruz

 

Düşün diyen olunca da

“Adama bak ya

Kendisini bir şey sanıyor da

Bana iyi düşün” diyor

Deyip gülüp geçiyoruz

 

Bundan vazgeçmeliyiz

Doğruyu yarayanı akılla aramalıyız

 

Ve dikkatlice

Konu üzerinde düşünmeliyiz

 

İşte o zaman göreceğiz ki

Çözülemeyen sorunumuz olmayacak

Çaresiz hastalık yaşamayacağız

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..