Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Bugünümüzdeki yarınlar

Bugünümüzdeki yarınlar
 

Bugün bir macroeconomy dersi sonrası konuşuyorduk aramızda, temporary adverse supply shock benim hayatım olsa kendimi boğaz köprüsünden atarım dedi bir arkadaşım, bende benim hayatım permenantly supply shock ama benefical olanından dedim ve güldük hep birlikte…

Şimdi düşünüyorum da öyle gerçekten uzun süreli ve bize fayda sağlayan olaylar bekliyoruz hep hayatımızda, adımlarımızı gelecek için, geleceğimizi düşünerek atıyoruz hep, hatta bazen bugünümüzden vazgeçerek. Planlar hep yarınlar üzerine kurulu yaptığımız işin yarına faydası ilgilendiriyor hep bizi, okuduğumuz okul, gittiğimiz kurslar, uyuduğumuz uyku bile yarına hazırlanmak için…

Bugünler yarınları hazırlıyor, yarınlar yarından sonraları, sonralar sonraları… Yalnızca benefical shocklar yetmiyor temporary değil permenantly istiyoruz. Adverse le karşılaşınca benefical ı arıyoruz. Bu günlerden geriye yalnızca yarına hazırlıklar kalıyor elimizde, hatırlayamayacağımız olaylar, yarınlar için feda edilmiş saatler, dakikalar…

Bazen durup düşünüyoruz , bu dünyaya bir daha mı geleceğiz diye takılıyoruz birbirimize. O an karar versek bile bugünü, yarını düşünmeden yaşamaya ardından vazgeçiyoruz tekrar uzun vadeli düşünmeye devam ediyoruz. Bir gün değişecek diyoruz o hazırlandığımız yarınlar gelince değişecek o zaman artık permenantly benefical shock istemeyeceğiz, hayatımız onlar olmayacak… Yaşayamadığımız bu günlerimizin keyfini süreceğiz o gün…

** Kullandığım İngilizce sözcükler olayın gerçeğini bozmamak içindir. Affınıza sığınıyorum.

 
Toplam blog
: 9
: 2339
Kayıt tarihi
: 29.04.08
 
 

Hayat akıp giderken her dakikanın her saniyenin tadını çıkarmak gerek diyenlerdenim ben. Kötü gidişl..