Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Blog
 

Bülent&Yeşim'in resim sergisi ve yaşadıklarım...

Bülent&Yeşim'in resim sergisi ve yaşadıklarım...
 

Güher,Bülent'in kızı Ece,Bülent,Ben,Ezgi


Kış mevsiminin de etkisiyle uzun zamandır bir blog toplantısına katılmamıştım. Katıldığım tüm blog toplantılarında gerek tanıdığım arkadaşlarımla tekrar birlikte olduğum ve gerekse yeni arkadaşlar tanımaktan büyük keyif aldığım için içimde büyük bir özlem oluşmuştu. Bu arada çevresi geniş bir blogçu olarak son dönemlerde arkadaşlarımla yaptığım istişarelerde, blogda soğuk rüzgarlar estiğinden çoğu arkadaşımda yazma isteğinin olmadığı ve blogdan biraz uzaklaşma, soğuma olduğunu gözlemledim. Bu durumdan fazlasıyla üzüntü duydum.

Sevgili arkadaşlarım, herkes özgür iradesiyle istediğini yazmakta ve yazılan yazıları da yorumlamakta serbest ama bunu dozunda yapmak şartıyla. Ben de zaman zaman bazı yorumlarla o konuya olan tepkimi dile getirdim. Bunu yaparken de dozunu kaçırmadığımı düşünüyordum. Ama gelen bazı tepkileri gördüğümde üzüldüğüm için suya sabuna bulaşmamaya karar verdim.

Cumartesi günü, Milliyet Blog' da tanıyarak dost haneme yazdığım arkadaşlarım Bülent Göncü ve Yeşim Koç’ un Galatasaray’ da Deniz Atı Sanat Galerisindeki resim sergisindeydim. Serginin açılış günü olduğu için kokteyl düzenlemişlerdi. Çok güzel hazırlanmışlardı, bol bol kırmızı şarap içip, kanepelerden yedik. Güher’ in yapıp getirdiği börek de muhteşemdi. Resimlerin bir kısmını daha önceki ziyaretlerimde görmüştüm, yeni katılan resimlerle güzel bir sergi oluşmuş. Bülent ve Yeşim’ i yürekten kutluyorum…

Ben Özlem’ le (beenmaya) Üsküdür’ da buluşup gittim. Yoldayken sevgili Güher’ cim aradı, “ Nerdesin canım, bak Ruksan soruyor eşin nerde diye”. Doğru söylüyordu daha erken gitmem lazımdı ama hem oğlum grip olmuştu, hem de işleri anca toparlamıştım. Özlem’ le oraya vardığımızda Bülent ve Yeşim’ i tebrik ettikten sonra Güher ve kızı Senem, Sema Çürük, Ruksan İldan, Celal Çelik, Emre Tekin, Erol Işık’ ın bulunduğu gruba katıldık. Önce arkadaşlarla hasret giderip sonra sevgiyi gezecektik. Nasıl özlemişim arkadaşlarımı...

Hepsinin ortak arzusu bir toplantı düzenlemem yönündeydi. Eh artık şart oldu bu kadar istek karşısında. Daha sonra aramıza Uğur Yağmur ve oğlu Erdal katıldı. Kendisini Tekirdağ' daki toplantıda tanımıştım. Hemen tatlı eşinin niye gelmediğini sordum. Mazereti dolayısıyla gelememiş. Sevgili Uğur’ un ilk toplantıdan haz alıp ikincisine gelmesi de çok hoşuma gitti. Umarım hep gelirler.

Yazılarından kendime çok yakın bulduğum ve tanışmak için can attığım sevgili mavi yelken (Esen) geldiğinde sevinçten havalara sıçrayarak koşup sarıldım. Sanki kırk yıllık dostummuş gibi sarıldım. Duyduğum yakınlık boşuna değilmiş, sanaldan gerçeğe dönüş anlarını öyle seviyorum ki… Sadece bir şaşkınlık yaşadım çünkü kendisini kırklı yaşlarda beklerken yirmibeş yaşında bir genç kız bulmuştum karşımda. Güler yüzlü, sıcacık, samimi, cana yakın, tatlı mı tatlı, şirin mi şirin bir genç kız… Birbirimizi pek sevdik, bundan sonraki toplantılara da katılma kararını duyunca sevincim daha da arttı.

Sergide bir grup oluşturmuştuk, sevgili Bülent bize büyükçe bir blog köşesi ayırmıştı. Hep birlikte koyu sohbete dalmışken bir beyefendi yaklaştı gruba. “Merhabalar, ben Enfal Törün” dedi. Öyle şaşırdım ki çünkü kendisini hiç beklemiyordum, sürpriz olmuştu benim için. Sevgili Enfal Törün’ ü tanımaktan büyük mutluluk duydum. Kibar, güler yüzlü, sohbeti tatlı, tam bir beyefendi. Aramıza yeni katıldığı için kendisini soru yağmuruna tutarak tanımaya çalıştım. Umarım sıkmamışımdır, iyi ki geldiniz Enfal bey, bundan sonra da sizi aramızda görmekten büyük mutluluk duyacağız.

En son aramıza sevgili Ezgi Umut katıldı. Onu Şile toplantısında tanımış ve bir daha görmemiştim ama gözlerim hep aramıştı bu tatlı arkadaşımızı. Koyu bir sohbete dalarak hasret giderdik bolca. Benden ısrarla bir Büyükada toplantısı talep ettiğinde de söz verdim.

Çok keyifli, bol kahkahalı bir sohbetin ardından bir grup yine birlikte döndük Kadıköy’e kadar. Tekrar görüşmek dileğiyle, sevgiyle sarılıp vedalaşarak döndük evlerimize.

Sevgili Bülent ve Yeşim sizlerle olmaktan çok mutluyum ve sevdiğim arkadaşlarımla buluşmama vesile olan resim serginizde olmaktan da büyük mutluluk duydum… Yürekten teşekkürler sizlere…

Sevgilerimle…

Güher’ e not: Hani fotolar?... Bana çektirmedin ben gönderirim diye hani nerde fotolar? Bülent’ ten aldıklarımı koydum seninkileri bekliyorum bir an önce gönder yoksa karışmam ona göre… J Ayrıca diğer çeken arkadaşlardan da rica ediyorum fotoları… Şimdiden teşekkürler…

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..