Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Blog
 

İlk resim sergimin ardından...

İlk resim sergimin ardından...
 

Yeşim Koç ''Kariyer Ağacım '' Karışık Teknik


Kendi yaşam sürecimde bir devrim daha yapmanın mutluluğunu yaşıyorum.
Moda tasarımcılığı alanında net bir rota çizmiş ilerlerken yeni bir alana ve benim için çok önemli bir alana ilk adımı attım.

‘’My Life Story’’ benim ilk kişisel sergim. Sevgili Bülent’in o süper gücü sayesinde bu resimleri nasıl yaptım ve nasıl sergiledim, inanın ben bile bu yaptıklarıma şaşırıyorum.

Hele sergi açılışımda Milliyet Blog yazarı sevgili arkadaşlarımı da görünce benim keyfime diyecek yoktu.

Sergimizde salonları paylaştık, dostlarımızı paylaştık, güzellikleri paylaştık.

Paylaşmanın ne kadar önemli olduğunu ve bu paylaşım enerjisinin neler yapabileceğini gösterdik. En acımasız sanat eleştirmenlerinden resimlerimin özgün ve akademik açıdan tutarlı olduğu konusunda samimi görüşleri beni çok daha mutlu etti.

Sergimize en iyi şekilde ve çok rahat hazırlandık. Sevgili Bülent’in organizasyon becerisine bir kez daha hayran kaldım. Bu kadar detayı ne zaman nasıl çözüyor, ben yanındayken bile farkına varamıyorum. Daha çok öğreneceğim var ondan.

O harika bir danışman. Ben onun için ‘’ ölüye bile iş yaptırır ve zirveye ulaştırır’’ diyorum.

Süper bir serginin konukları da süperdi. Benim moda dünyamdan gelenler, Milliyet Blog’dan gelenler, sanatçılar, iş adamları ve Bülent’in danışanları sergimizi hınca hınç doldurdu. Son zamanlarda gezdiğim tüm galeri açılışlarından çok daha kalabalık olmasına rağmen sergimizde sadece kuş sütü eksikti ve herkese yeterli düzeydeydi. Yanımızda olan Kayra Şarapları da sergimizin harika bir unsuruydu. Bize servis yapan ekibe ve organizasyonu üstlenen başta sevgili Gönül Gültekin arkadaşımız olmak üzere Hakan’a, Ozan’a ve Banu’ya çok teşekkür ediyorum.

Bu sergi 18 Nisan’a kadar devam edecek ve her Cumartesi günü öğleden sonra ben arkadaşlarımla sergide buluşmayı bekliyorum. Önümüzde iki Cumartesi var. Sizi ağırlamaktan mutlu olacağım.

‘’ My Life Story ‘’ güzel bir hikaye oldu. BU hikayenin içinde hepiniz varsınız.

 
Toplam blog
: 54
: 1526
Kayıt tarihi
: 21.06.07
 
 

23.05.1974 İstanbul doğumluyum. Mediha Yener Moda Okulu'ndan stilistlik ve modelistlik sertifikaları..