Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '09

 
Kategori
Oyunlar
 

Bulmaca

Bulmaca
 

İNTERNETTEN


BİR BULMACAM VAR

Bu reklam metnini bir çok M.B yazarı hatırlamıştır .

Ben bir oyun başlatmak istiyorum şayet izin verirseniz .

Şöyle ki bir yazar sorusunu soracak doğru cevap veren yeni soruyu sorma şansını yakalayacak ne dersiniz böyle bir oyuna varmısınız.

Oyunun kuralları

1-M.B yazarı veya yorumcusu olmak.

2-Çözümü olan soru yöneltmek

3-1’den fazla soru yönetmemek (her seferinde)

4-Sorularda örf ve adet kurallarını çiğnememek

5-Hiç kimseyi veya kuruluşu rencide etmemek.

Müsaade ederseniz

İlk soruyu fikir sahibi olarak ben sormak istiyorum

SORU-Altı tuz ortası buz üstü ateş bu nedir?

 
Toplam blog
: 72
: 727
Kayıt tarihi
: 22.04.08
 
 

1956 Erzurum dogumluyum. 46 Yıldır İzmir'de yaşıyorum. Uzun süredir Milliyet blog'u takip etmekteyim..