Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '07

 
Kategori
Güncel
 

Bunların hepsi münferit olay!!!

Bunların hepsi münferit olay!!!
 

Son yıllar gibi görünsede 1980 İhtilalinden sonra ülkemizin gittiği yönün artık tamamen ( bazı gruplar ya da insanlar kabul etmese de ) belli olduğunu düşünüyorum. Önümüze konulan yol Malezya değil İRAN'dır.

Yazımın görüntüsü olarak aldığım resim aslında Milliyet.com.tr'de okuduğum bir haberle ilgili verilmiştir.

Bu haberi görünce dayanamadım, benim ya da geleceği görebilen diğer insanlar gibi çeşitli platformlarda bütün anlattıklarımız veya gazetelerde, tv programlarında ve internet platformlarında yazı yazarak ya da konuşarak, bu tehlikeli gelecekten dolayı Türkiye halkını uyarmaya çalışan herkes, ya münferit olaylardan bahsediyor diye alaya alınıyor ya da İslamdan korkuyor diye tepki görüyor.

Ben daha önce Türkiye'nin Şeriat Yönetim sancısını önümüzdeki 20 - 25 yıllık bir süreci bulabileceğini düşünüyordum. Ama artık bu sürecin önümüzdeki 5 ila 10 yllık gibi maksimum bir süreçte önümüze konacağına, ya kabul edersin ya gidersin (tabi gidebilecek olan yeri olanlar için) söyleneceğine inanıyorum.

AMA BENİM GİDECEK YERİM YOK VE TÜRKİYE CUMHURİYETİ BENİM TEK EVİMDİR.

Milli Eğitimi, Dini hedefler ve amaçlar uğruna revize etmek ve okullara mescid açmak ve ilk öğretime bile el altından Türbanlı öğrenci sokmak münferit olay.

Devlet kurumları ile iş yapabilmek ya da devlette iş bulabilmek için Türbanlı olmak ya da Türbanlı bir eşe sahip olamak münferit olay.

Dini gecelerde ya da çeşitli dini etkinlikleri bahane ederek TV'lara ya da çeşitli toplantılarda halkın önüne Türbanlı Küçük öğrencileri korolarda çıkarmak onlara ilahi ya da dinsel içerikli şiiler okutmak münferit olay.

Yardım alabilmek için Kuran'dan bir sure ayet okutmak münferit bir olay.

Kuran kursu açıp bunu yatılı yapmak ( bir kuran kursu neden yatılı olur ki ), belki okul sayısından çok kuran kursu olması münferit olay.

İstatiksel olarak gündeme gelmiş bile olsa bu iktidarın döneminde binlece kişinin Diyanet Kadrolarından Devlete sokularak öncelikle Milli Eğitim kadrolarına geçişlerini sağlamak münferit olay.

Mahalle y ada çeşitli bölgelerdeki Toplumsal baskılar münferit olay.

Sadece Üniversitelerde Türban serbestisi olsun biz başka bir şey istemiyoruz diyerek toplumu aldatmak münferit olay.

Anayasada Kadın Erkek eşitliği ilkesini kaldırarak Kadını İkinci Sınıf yapmak ya da korunacak zavallı bir varlık olarak göstermek münferit olay.

VE DAHA BİNLERCESİ HATTA MİLYONLARCASI MÜNFERİT OLAY.

AMA, GELECEKTE 6 YAŞINDAKİ HATTA DAHA KÜÇÜK KIZ ÇOCUĞUNU KAPATACAK, İSLAMİ ŞERİAT KURALLARINI EGEMEN KILACAK OLAN BU İKTİDAR VE YANDAŞLARI, YÖNETİMİ VE KUVVETİ TAMAMEN ELE GEÇİRDİKLERİNDE ;

SENİ MÜNFERİT KILACAKLAR..... GELECEĞİNDE MÜNFERİT OLMAK İSTEMİYORSAN, KENDİNİN VE ÜLKENİN GELECEĞİNE SAHİP ÇIK, KENDİ GELECEĞİNİ VE ÜLKENİN GELECEĞİNİ ÇAĞDAŞ AYDINLIK SEVİYELERE ÇIKAR.

ONLAR, KENDİLERİNE TARAFTAR YARATMAK İÇİN NASIL ŞEHİR ŞEHİR, MAHALLE MAHALLE, SOKAK SOKAK, EV EV, İNSAN İNSAN DURMAKSIZIN ÇALIŞIYORLARSA SEN DE ÇEVRENDEKİLERE;

-DİNSEL İNANÇLARA,
-SOSYAL, KÜLTÜREL VE TARİHSEL DEĞERLERE,
-ETNİK KİMLİKLERE,
-EKONOMİK FARKLILIKLARA

ÇAĞDAŞ YAŞAM STANDARTLARI ÇERÇEVESİNDE SAYGI GÖSTEREREK, TOPLUMSAL KUCAKLAŞMAYI ANLATARAK VE PAYLAŞARAK, ÇAĞDAŞ BİR GELECEĞİ ANLAT VE SAHİP ÇIKMASI İÇİN BİR ZERREDEN BİR BÜTÜNE DOĞRU KUCAKLAYIP BİR AYDINLIK ÇADAŞ TÜRKİYE CUMHURİYETİ GELECEĞİ YARAT.

 
Toplam blog
: 10
: 913
Kayıt tarihi
: 28.08.07
 
 

İstanbul Ünv. İktisat Fak. Çalışma Ekonomisi ve End. İliş. Böl. mezunuyum. Ayrıca Yeditepe Ünv. Sosy..