Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '13

 
Kategori
İnternet
 

Burcuuuu ne O gözlükler ?

Burcuuuu ne O gözlükler ?
 

BURCU ESMERSOY


Burcu Esmersoy twitter sayfasında bu tatil fotoğrafını ve daha bir çok fotoğrafı paylaştı.

Eskiden fotoğraflarımızı, sadece evimize gelen eş dosta albümümüzü çıkarır gösterirdik. Şimdilerde, en özel fotoğraflarımızı sadece evimize gelenler değil, alakalı alakasız herkesin paylaşımına açtık. Yanımızda kimse yoksa da akıllı cep telefonununu tuttuğumuz elimizi havaya kaldırıp uzaktan ve yukarıdan kendimizi çekiyoruz ve hooppp twitter'a, instagrama veya facebook'a yüklüyoruz. Yediğimiz, içtiğimiz de aynı anda paylaşımda.

Peki bu fotoğrafları görenler ne hissediyor dersiniz? "Aaa Burcu ya bak, ne de çok eğleniyor. Ben ofiste bu sıcakta çalışırken" ya da "ben dietteyim, Hale kocaman çikolatalı dondurmayı nasıl da götürmüş"

Bir de plajda oturup ayakları ile birlikte denizi ve kumsalı fotoğraflayanlar var ki, onların ruh halini çok iyi anlıyorum. "Heh heh heh ey siz PC'nin başında oturup pinekleyenler, bakın ben ne de güzel keyif çatıyorum deniz kenarında"

Son zamanlarda facebook ve twittere'a girme sebebim, kim nerede, ne yapmış, nasıl fotoğraf eklemiş çerçevesinde. "Tatile gitsem de ben de şöyle kıskandıracak bir fotoğraf çeksem"

Bugünlerde 30 Ağustosu da birleştirip 3 gün tatil yapacak olanlara duyurulur. Sakın ha oralardan eğlenceli fotoğraflar çekip paylaşıma açmayın. Ankara'nın sıcağında kuduruyoruz kıskançlığımızdan :) 

 
Toplam blog
: 306
: 1007
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Çevre Mühendisiyim. Kitap okumayı, film izlemeyi, yazı yazmayı seviyorum. 2 erkek çocuk annesiyim..