Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '07

 
Kategori
Ramazan Eğlenceleri
 

Bursa Ulucaminin bahçesi...

Bursa Ulucaminin bahçesi...
 

Merhabalar sevgili blog takipçileri. Bugün ramazanların bambaşka diyarı Bursa Ulucaminin bahçesindeki ramazan eğlencelerinden bahsedeceğim. Hemen başlayayım. Ulucaminin bahçesinde ramazan eğlenceleri bambaşkadır.

Hele hele kestaneciler, pamuk helvacılar, elma şekerciler, muhallebiciler benim aklımı alır götürür. Akşamlar gölge oyunları ulucamiye bambaşka bir hava verir. Hele hele her akşam eğlencelerden sonra imamın teravih namazına "ALLAHU EKBER"diye çağırışı yok mu? Gönüller, yürekler dağıtıyor.

Eğer ramazan ayında evinizde oturuyorsanız. Hemen atlayın arabanıza gelin ya da tur şirketlerinin seanslarından bir bilet alarak gelin Bursa'ya. Bursa hem tarihiyle övünülmüş hemde kültürel bakımdan zengin bir ilimiz ve ayrıca memleketim. Ben de ramazan bayramlarında buradaki eğlnecelere katılmasaydım şüphesiz bu yazıyı yazmam mantıksız olurdu. Onun için atlayın arabaya hiç canınızı sıkmadan mola vere vere ister İstanbuldan ister İzmir'den gelin.

Amacım Bursa'nın reklamını yapmak mı? Hayır. Çünkü ben asla reklamcıl olmadım, olmam da. Amacım sadece şehrimdeki kültürel yerleri ismini bile duymayanlarla paylaşmak. Umarım günün birinde kimseye görünmeden sessizce gidersiniz ULUCAMİ'ye.

SEVGİLERİMLE

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..