Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Şubat '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Felaket iklim senaryoları = Küreselleşme

Felaket iklim senaryoları = Küreselleşme
 

Bugünkü konum küreselleşme. Çevremizdeki herkesin tabi bizim de bazı yaptığımız hatalar sonucu yıllar öncesinden uyarıldığımız ama taviz bile vermediğimiz küreselleşme. Ben şu günlerde böyle konulara değinilmesi gerektiğini düşünüyorum. Ve bu blogum böyle düşünenlere.

Gelelim konumuzun ayrıntılarına. Küreselleşme bildiğimiz gibi son yıllarda özellikle Türkiye'de ve ayrıca zaten küresel olan Afrika ülkelerinde hele hele Kuzey Kutbunda felaketle karşılandı. Biliyor musunuz yapılan bir araştırmaya göre kuzey kutbunda kar ve buz kat sayısı inmiş. Bu demek oluyor ki kar ve buz kaynağını kuzey kutuplarından de şarj eden ülkemize bir dez avantaj oluyor.

Bir de bu küreselleşmenin olumlu yanına gelelim diyeceğim ama eğer olumlu tarafı olsa gelirim. Şahsen olumlu yanı yok ama eğer önlem alınmazsa olumsuz yanları milyonlara ve milyarlara sığmayacak. Artık şu küreselleşmeye bir önlem alalım. Bakın atalarımız bu cennet vatanı bizlere tertemiz teslim etmişler. Bizler niye bizlerden sonra gelecek yeni nesile güzel bir toprak, güzel bir vatan bırakmayalım ki!

Hadi gelin sizinle anlaşalım. Bir daha yere çöp atmamak için, tükürmemek için, çiçeklerimizi sulamak için söz verin. Bu sözü bana değil TÜRK toplumuna verin. Eğer veremiyorsanız aslında küreselleşen memleketimiz değil, sizsinizdir. Neyse bugünlük yeter. Az konuşalım öz konuşalım. Özet olarak diyorum ki küreselleşen topluma bir suda siz tutarak yardım edin. Torunlarınız torunlarının yaşamasını istiyorsanız bunu yapın.

SEVGİLERİMLE...

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..