Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

04 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
Okunma Sayısı
1292
 

Bütün erkekler çapkındır!

Bütün erkekler çapkındır!
 

Evet bütün erkekler çapkındır.
Babam bileee

- Kim mi diyor?
- Ben diyorum!

Çapkınlık da artık edebiyatta yerini alır.. Hem de en harbi biçimde.. Şiirlere romanlara as solist olur çapkınlar ve çapkıncıklar...

İşte sizlere çok ucuz bir çapkınlık, san ki bir yürek mesafesinde ve de amatöründen sizlere acizane bir hikaye.
(bu arada aşağıdaki linkte aldatan kadınların listesini veriyorum değerli bilginize!)

Bazen eşler uzak hissettirirler kendilerini ya da öyle zannederler... Şüpheler yerini alır, kuruntu gölge gibi peşimizdedir... Nedenler acabalar kemirir içimizi bir türlü de soramayız korkarız yalnız hissederiz kendimizi... Kimimiz içimize kapanır, kimimiz dışımıza vurur hoyrat esen rüzgarlara cevaben fırtına biçeriz, bazen peşin bazen veresiye öder, ödeşiriz...

Yüz yüze gelmekten korkarız, ama bir erkeği ama bir kadını tanımadan karşımıza almışızdır... Kıskançlık kudurtur, yakamıza yapışmıştır artık sülük gibi..

Hır gür ihtilal firar sürgün sevişmeler neticesinde günahlara teslim arzularımıza köle olmuşuzdur hem de cehennemine…

Lafı uzatmayayım sizler anladınız neyi gevelediğimi.. Kadın ve erkeğin kendine dahi dürüst olamadığı ve bir türlü de vazgeçmediği kaçamak güreş gerçeğini..

- Diyor ki kadın..
- Neden hiç bu kadar uzak hissetmedim seni?
- Yoksa!
- Ve devam eder kadın, beyninin sokak aralarındaki tespitlerine...

İçim kırgın.
Hem de
En harbi biçimde...

Duygularım iflas etti dürüstlük beklemekten,
Hırslarım dağlaşıyor sahte tövbe etmekten,
Sana nasip olan sevgimle seni övmekten,
Alamıyorum kendimi illa ki sensiz ölmekten!

Vicdanımın her iki kefesinde,
Günahkar nefretlerim tepesinde,
Bu düzenin güzünü anlamıyorum..!

Ruh aklım hayır dese
İstemesem de
Gönlümün can evinden
Çalıyorum bizi..

Hiç uyuyup dinlenmeden
Kanat çırparak geceden
Taş yağdıran göklerden
Kuş Ebabil görmeden
Uçuruyorum kendimi senden...!

Yüreğimin kırığıyla sakın elleşme!

Çevir alacalı saçlı başını rüzgarlarla
Çağlasa da göz yaşlarım rahmetli bulutlarla..

Dönmek yok! Bu defa ebedi seferimden...

Gökyüzünün mavisini sen diye içime çekiyorum
Gönlünün göbeğinden dolu dolu öpüyorum...
A benim kalbimin kalbi, ruhum, efendim... Görüyor musun şimdi? En kırık notlu kul benim..!

Neden yanıp savruldum ki hovarda canımla? El açıp yüz sürmek dururken Rabbimin makamına, kanatsız uçmak isterim şimdi..! Şimdi..!

Uzanmak isterim boylu boyunca, koynunun tam ortasına...
Ama!
- Ne cennetler varmış bilir misin? Kadına ve erkeğe sonsuz şükür ve sabırlarda.. Kadın erkeğinden erkek kadınından maddi manevi bedeni ve ruhi sevgi ve ilgiden sorumluymuş.. Duydun mu hiç? Eyvah! Yandık insanlık hali.. Bu yüzden herkes sevsin, saysın, okşasın kadınını erkeğini, yoksa yemin billah cehennem hali...

( 09-03-2003 ) Tarih 16 Eylül 2005 / Zaman ince bir çizgi / Biz çizginin ortasında çok gizli.....

Melekler yesin sizi inşallah emi bütün çapkınlar :)

Bütün erkekler çapkındır amaaa
''KADIN DEDİĞİN DEee BENİM GİBİ OLMALI'' http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=62823

İŞTE! ALDATAN KADINLARIN LİSTESİ : http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=62429 ÇEKİNME BEYEFENDİ KARDEŞİM, HER ZAMAN Kİ GİBİ, TIK'layıver sende..

Sabiha Rana

Fotoğraf: http://galeri.milliyet.com.tr/

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

İsabetli tesbitler. Kadınlar diyorum... aslında istedikleri erkek tiplemeside, daha çok çapkın erkekten yana değilmidir? Yani demek istiyorumki....heheheh.. yaa, çapkın erkeğin karekteri, anlayışı ve diğer olumlulukları, kadının hoşuna giden tarafları, kendini sevdiren yapısı, çapkın olmayan erkekte pek bulunmaz. Ama yinede kadınlar çapkın olmayan erkeği bekler dururlar-mı?

DurmuşGüler 
 05.09.2007 13:28
Cevap :
Dururlar. :)  05.09.2007 13:38
 

Babam bile dediğin doğru gibi. Bazan bakarsınız işi yaşlılığa vurur çevresindeki bayanlarla argoya varan sohbetlere dalarlar. Aslında bastırılmış ıde'sinin sesidir.her duygu her yaşta vardır sanıyorum. Ama Çapkınlığı fazla yüceltmemeli hele bayanlar tarafından erkekler için. O zaman bütün oumsuzluklar olumlu demektir.saygı ve sevgiler.

Nariçi 
 04.09.2007 22:40
Cevap :
Sayın Nariçi, Laf aramızda erkeklerin adı çıkmış çapkınlıkta.. Zaman öyle hal aldı ki çapkın erkek, çapkın kadın diye ayırmamak gerekiyor artık çapkın insanlar var... Çapkınlık iyidir hoştur tatlı bir heyecandır bel ki ama bence bekarlara yakışır.. Evli insanlara da sadakat çok yakışıyor ne dersiniz dost? Teşekkür ediyorum..  04.09.2007 23:03
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1989
Toplam yorum
: 5393
Toplam mesaj
: 722
Ort. okunma sayısı
: 4970
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster