Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

04 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Bütün erkekler çapkındır!

Bütün erkekler çapkındır!
 

Evet bütün erkekler çapkındır.
Babam bileee

- Kim mi diyor?
- Ben diyorum!

Çapkınlık da artık edebiyatta yerini alır.. Hem de en harbi biçimde.. Şiirlere romanlara as solist olur çapkınlar ve çapkıncıklar...

İşte sizlere çok ucuz bir çapkınlık, san ki bir yürek mesafesinde ve de amatöründen sizlere acizane bir hikaye.
(bu arada aşağıdaki linkte aldatan kadınların listesini veriyorum değerli bilginize!)

Bazen eşler uzak hissettirirler kendilerini ya da öyle zannederler... Şüpheler yerini alır, kuruntu gölge gibi peşimizdedir... Nedenler acabalar kemirir içimizi bir türlü de soramayız korkarız yalnız hissederiz kendimizi... Kimimiz içimize kapanır, kimimiz dışımıza vurur hoyrat esen rüzgarlara cevaben fırtına biçeriz, bazen peşin bazen veresiye öder, ödeşiriz...

Yüz yüze gelmekten korkarız, ama bir erkeği ama bir kadını tanımadan karşımıza almışızdır... Kıskançlık kudurtur, yakamıza yapışmıştır artık sülük gibi..

Hır gür ihtilal firar sürgün sevişmeler neticesinde günahlara teslim arzularımıza köle olmuşuzdur hem de cehennemine…

Lafı uzatmayayım sizler anladınız neyi gevelediğimi.. Kadın ve erkeğin kendine dahi dürüst olamadığı ve bir türlü de vazgeçmediği kaçamak güreş gerçeğini..

- Diyor ki kadın..
- Neden hiç bu kadar uzak hissetmedim seni?
- Yoksa!
- Ve devam eder kadın, beyninin sokak aralarındaki tespitlerine...

İçim kırgın.
Hem de
En harbi biçimde...

Duygularım iflas etti dürüstlük beklemekten,
Hırslarım dağlaşıyor sahte tövbe etmekten,
Sana nasip olan sevgimle seni övmekten,
Alamıyorum kendimi illa ki sensiz ölmekten!

Vicdanımın her iki kefesinde,
Günahkar nefretlerim tepesinde,
Bu düzenin güzünü anlamıyorum..!

Ruh aklım hayır dese
İstemesem de
Gönlümün can evinden
Çalıyorum bizi..

Hiç uyuyup dinlenmeden
Kanat çırparak geceden
Taş yağdıran göklerden
Kuş Ebabil görmeden
Uçuruyorum kendimi senden...!

Yüreğimin kırığıyla sakın elleşme!

Çevir alacalı saçlı başını rüzgarlarla
Çağlasa da göz yaşlarım rahmetli bulutlarla..

Dönmek yok! Bu defa ebedi seferimden...

Gökyüzünün mavisini sen diye içime çekiyorum
Gönlünün göbeğinden dolu dolu öpüyorum...
A benim kalbimin kalbi, ruhum, efendim... Görüyor musun şimdi? En kırık notlu kul benim..!

Neden yanıp savruldum ki hovarda canımla? El açıp yüz sürmek dururken Rabbimin makamına, kanatsız uçmak isterim şimdi..! Şimdi..!

Uzanmak isterim boylu boyunca, koynunun tam ortasına...
Ama!
- Ne cennetler varmış bilir misin? Kadına ve erkeğe sonsuz şükür ve sabırlarda.. Kadın erkeğinden erkek kadınından maddi manevi bedeni ve ruhi sevgi ve ilgiden sorumluymuş.. Duydun mu hiç? Eyvah! Yandık insanlık hali.. Bu yüzden herkes sevsin, saysın, okşasın kadınını erkeğini, yoksa yemin billah cehennem hali...

( 09-03-2003 ) Tarih 16 Eylül 2005 / Zaman ince bir çizgi / Biz çizginin ortasında çok gizli.....

Melekler yesin sizi inşallah emi bütün çapkınlar :)

Bütün erkekler çapkındır amaaa
''KADIN DEDİĞİN DEee BENİM GİBİ OLMALI'' http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=62823

İŞTE! ALDATAN KADINLARIN LİSTESİ : http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=62429 ÇEKİNME BEYEFENDİ KARDEŞİM, HER ZAMAN Kİ GİBİ, TIK'layıver sende..

Sabiha Rana

Fotoğraf: http://galeri.milliyet.com.tr/

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..