Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '07

 
Kategori
Sinema
 

Bütün ortaöğretim öğrencileri izlemeli!

Bütün ortaöğretim öğrencileri izlemeli!
 

Mehmet Kurtuluş'un "Atilla" rolüyle başrolünü oynadığı, Osman Sınav yapımı "Pars-Kiraz Operasyonu" filmine gittim.
Filmin ilk 15 dakikasında, bu filme geldiğime pişman oldum, çünkü film sanki amerikan aksiyon filmlerinin birer kopyası gibiydi. Ancak daha sona filmi anlamaya başladım; şöyle ki:
Film ülkemizde yetiştirilip yurtdışına satılan ve daha sonra işlenerek tekrar ülkemize dönen uyuşturucunun hikayesini anlatmaktadır. Bu işlem sırasında dönen dolaplar ve milletin nasıl kandırıldığı ve pazarların nereler olduğu korkusuzca gözönüne seriliyor.
Ayrıca filmde bu hapları yani uyuşturucu maddeleri kullanan gençlerin düştükleri aşağılık durumları ve haysiyetsiz davranışları da sansürsüzce izleyenin önüne sunuluyor. Öyle gerçekci ki ülkemizdeki liselerin durumlarına acıdım ve üzüldüm.
Ben bir üniversite öğrencisi olarak bu filmin ilköğretim 8. sınıflara ve orta öğretim kurumlarına izlettirilmesini öneririm. Çünkü bu filmi izleyen öğrenciler o iğrençliği, yaşananları görünce değil eroin kokain kullanmak onların adlarını bile duymayı istemeyecek, belki sigara ya bile karşı çıkacaklardır.
Mutlaka ve mutlaka tanıdığınız 8. sınıf ve üstündeki bütün öğrencileri özellikle de kız öğrencileri bu filme yönlendirerek bazı gerçekleri görüp önlem almalarını sağlayın.
Malasef uyuşturucu ilkokullara kadar indi. Bunu hep birlikte elele aşmalıyız. Cocuklarımızı, geleceğimizi kurtaralım.

 
Toplam blog
: 22
: 6099
Kayıt tarihi
: 11.02.07
 
 

Hayata erken başlamış sayılmam ama hayat buz gibi yatakhanede aç karnına sabahlamak sayılmazsa ya da..