Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Nisan '11

 
Kategori
Dostluk
 

Büyük Ankara Buluşması! (16 Nisan 2011)

Orta Doğu’nun ve Balkanların en büyük katılımlı blog toplantısı olacak Ankara’da!

Ankara’ya yakışan bir toplantı olacak!

Memleketin dört bir yanından gelen katılımcılar, Milliyet Blog sayesinde tanışacaklar, sohbet edecekler!

Arif Öğütçü kardeşimiz bu toplantıyı tertip etmekle büyük bir iş yaptı. Bugün kendisini bu konuda aradığımda

bana önemli şeyler anlattı!

“ Bir haftadır İtalya’da kamptaydım Ahmet Bey! Orada, bu toplantının en ince noktasına kadar ayrıntılarını

çözümledim! Aksaklık olmasın dedim!” Dedi!

Ne güzel!

Çok toplantıya katıldım burada! Hepsi de güzeldi ama organizasyon bozukluğu hissediliyordu!

Büyükada’da belki de on kez odamı değiştirdiler!

“Abi gelen var! Seni on numaraya alalım!”

“Abi gelen var! Seni on beşe alalım!”

Sonunda tel örgülerin yanındaki odaya koydular! Sınır nöbetçisi gibi!

Üsküdar’da da cam kenarındaydım!

Marmara’nın rüzgârına karşı hanımlara mendirek(!) görevi üstlenmiştim! İki gün burnum aktı!

“Es yiğidin bağrına ey ruzigâr!” Diyordum bir de!

Ankara toplantısına katılacağım! Gece de oğlumun evinde kalacağım! Pazar günü öğleye kadar da uyurum!

Ankara’nın uykusu güzel oluyormuş duyduğuma göre!

Yaz olsa Ankara’nın kavunu, armudu derken karnımız doyar ama şimdi bunlar yok; ne yer ne içeriz bilemem!

Keçi etini de sevmem!

Aç kalmam değil mi?

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..