Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Atilla Salih Bineklioğlu

http://blog.milliyet.com.tr/atillasalih

08 Aralık '08

 
Kategori
Futbol
 

Büyük Beşiktaş taraftarına sesleniyorum

Büyük Beşiktaş taraftarına sesleniyorum
 

Beşiktaşımızın son mağlubiyetine o kadar çok üzüldük ki burada ne yazsak yeterli olmaz. Ama bu mağlubiyette gözden kaçmış olabileceğini düşündüğüm bir ayrıntıya yer vereceğim.

Cumartesi akşamı bizim için çok ama çok acı oldu. Maça Ankara'nın belediyelileri öyle hızlı başladılar ki sanki belediye takımı değil de bayağı bayağı süper lig takımı gibiydiler. Şimdi Ankara'nın belediyelilerini küçümsüyor musun diyecekler sadece Ankara'nın değil İstanbul'un belediyelilerini de küçümsüyorum ve de bu işin hesabının verilmesini istiyorum. Hiç seyircisi olmayan, camiası olmayan, bütçesini bizim verdiğimiz veya nerden geldiği belli olmayan paralarla kuran takımların süper ligde ne işi var? Zaten biri Galatasaray diğeri Fenerbahçe. Teknik adamlarından başkanlarına kadar tuttukları takımlar belli. 3-4 hafta önce Fenere oynadığı top belli bize oynadığı top belli. Maçı izleyenler hatırlayacaklardır. Beşiktaşımız kendi kalesine golü atıp da Ankaranın belediyelileri öne geçtiği anda ekrana biri geldi. İşaret parmağı havada "Allah büyük" diyordu. Kim o?

Ankaraspor futbol şube sorumlusu sayın Ahmet Gökçek. Vay vay vay.... Ne kadar da büyümüş. Kocaman adam olmuş da babasının sahibi olduğu futbol takımının şube sorumlusu olmuş bir de İnönü Stadına gelmiş el kol hareketi yapıyor. Valla helal olsun ne diyelim.

Neden helal olsun biliyor musunuz? Çünkü bunları başımıza saran biziz. Demek ki göndermek de elimizde. Belediye olarak ne yaptıkları beni ilgilendirmez. İstanbuldan memnunum, Ankara'yı zaten bilmem. Amma bu büyükşehir belediyespor işi çok canımı sıkıyor. Benim verdiğim oy sayesinde, benim paramla takım kurup, benim takımımı yenecekler... Yok yaaaa. Herkesin şapkasını önüne koyması lazım. Özellikle Büyük Beşiktaş taraftarının... Belediye takımları biri fenerin diğeri G.s nin önünü açmak için uğraşıyorlar. Bütün Beşiktaşlıların dikkatine...

Artık bizim de bişeyler yapma zamanımız geldi...

Hakemlere hiçbirşey demiyorum zaten. Tamamen bizim yönetimin hatasıdır. Hakem hatası olması veya olmaması bence yönetimin ne kadar güçlü ve etkin olduğu ile alakalı. Bu hatalar neden hep bize oluyor kardeşim. Neden televizyonlarda yorumcular fenere, g.s ye olduğu zaman kavga çıkaracak kadar itiraz ediyorlarda, bize olunca neden kimsenin sesi çıkmıyor.
Son bir söz... Sayın Ahmet Gökçek'in dediği gibi "Allah çok büyük". O yüzden sezon sonunda göreceğiz ne olacağını. Kimin Şampiyon olup kimin düşmemeye oynayacağını...

 
Toplam blog
: 5
: 512
Kayıt tarihi
: 05.09.08
 
 

04.06.1977 Kocaeli doğumluyum. İstanbul Bahçelievler'de yaşıyorum. Gayrimenkul yatırım uzmanıyım. Ha..