Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '10

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
637
 

Büyükada'da bir Yassıda mahkumu!

Bostancı iskelesine geldiğimde ne kadar mutluydum bilemezsiniz! (bilenler de olmuştur, günahlarını almayayım!)

“ Ada vapuru ne zaman kalkar bilader?”

Burma bıyıklı, her sabah yüz elli kiloluk halteri oyuncak etmiş kılıklı bir vatandaşımız borazani bir sesle cevap verdi!

“ Ahmet Bey siz misiniz?”

Boş bulunuyor insan!

“Benim!”

“Abi, bu motorla gideceğiz!”

Motor dediğim, kayığın lombardinlisi! Aslında dinsizi demem daha doğru olacak çünkü pat küt sesleri arasında meçhule

giden bir geminin güvertesinde, tıpkı İzmir sevdalılarının Konak- Karşıyaka vapurunda, bir yandan ince belli bardakla

tavşankanı çayı yudumlarken bir yandan da çıtır simidin bir parçasını kendi ağızlarına bir kıymığını da havada süzüle gelen

beyaz kuşlarla paylaşımının verdiği hazzın ötesinde bir duyguyu yaşıyordum! (ilk defa lafı uzattım! Cümle düşük de olsa

canım sağ olsun!)

Büyükada ile Heybeli arasındaki açıklıktan geçerken yolculuğumun nihayetinde beni bekleyen acı sürprizin bittabi farkına

varamamıştım!

Ada kıyısında bekleyenlerin”Yaşasın kralımız! Yaşasın kralımız” tezahüratları arasında toprağa ayak bastığımda secdeye

varıp öpesim geldiğini söylemeden geçemeyeceğim! İçimden “Ulan Ahmet toprağı öpeceğine tebandan eli yüzü düzgün bir

hatunu öpersen en azından manşet olursun” türü biraz da şeytana meyilli bir düşüncenin geçtiğini itiraf etmeliyim! Fakat

tercihte zorlandığımı da ayrıca belirtmek isterim!

Yaverime takılayım istedim!

“Yahu yanlışlıkla Amazonya’ya gelmeyelim Lala!”

Hâlâ abi diyor!

“Abi Yörük Ali’ye geldik!”

İlk emrimi verdim güya!

“Tez elden buranın ismi Yörük Ahmet olarak değiştirile!”

Hep bir ağızdan yükselen sesi duymanızı isterdim!

“Yaşasın Yörük Ahmet! Yaşasın gözleme ayran!”

Gözlerimden iki damla yaş geldiğini hissettim! Duygulanıyor insan! Hele de balık burcu olursan!

Birinci bölümün sonu!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Aslında cennetteydinizde yassıada zannettiniz..E o kadar olacak tabii.

Cansın erol 
 08.06.2010 19:23
Cevap :
Rüyam kısa sürdü ama Cansın Hanım!! Sanırım özet görüntülerdi!!  13.06.2010 3:50
 

Ey okuyucu! Karıştırma! Bu Ahmet başka Ahmet; ben vardığımda Sultan Ahmet vardı Yörük Ahmet'te.

Muharrem Soyek 
 08.06.2010 18:02
Cevap :
Kendimde değildim Muharrem Bey. Sorsan hangi Ahmetim bilmezdim!!  13.06.2010 3:52
 

Yakşık almaz, oynamazdım!! Biz Çökertme oynamış adamız, ay yanlış oldu kadınız!

derinmavi.. 
 08.06.2010 16:31
Cevap :
Bu Halili de kıskanmaya başladım yani!!! Adam için kadını kızı kalkıp oynuyor!!! Karizmatik bir adammış demek!! Ruhu şad olsun!!  08.06.2010 17:24
 

Tesisin adını yanlış yazmışım "Yörük Ahmet Efe Tesisi"olacaktı. (Post-itime not: Lazlarda yörük var mıydı? Araştırılacak) Sevgiler, aydınlık şehrimin vapurlarında yapılan çay-gevrek keyiflerinden yansıyan mavilerle.

derinmavi.. 
 08.06.2010 16:11
Cevap :
Var tabi! Bir yerde rahat durduğumuz yok ki! Trabzon, Bafra, Erzurum, Sakarya, İstanbul!! Göçeriz yani!! Allah sonumuzu hayır etsin!!  08.06.2010 16:15
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1640
Toplam yorum
: 13554
Toplam mesaj
: 82
Ort. okunma sayısı
: 456
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster