Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '11

 
Kategori
Otomobil
 

Buyur, hoşgeldin Elektrikli Oto…

Buyur, hoşgeldin Elektrikli Oto…
 

Acaba şimdiki gazlı ve benzinli arabamızı bırakıp elektrikli bir arabaya geçmek ister miydim?.. Hadi diyelim istedim... İstedim de, geçiş yaparken yüksek bir maliyet farkı ödemek ister miydim?…  

Uluslar arası danışmanlık şirketi Deloitte, Belçika, Fransa, Almanya, İtalya, İspanya, İngiltere ve Türkiye olmak üzere, Avrupa’ daki 7 ülkede bulunan tüketicilere sormuş bu soruyu…  

Öncelikle benim vereceğim cevap Türkiye genelinde alınan cevaplarla örtüşüyor… Yani araştırma sonuçları kendi açımdan tam isabet sağlamış…  

Evet, elktrikli bir arabaya kesinlikle geçmeyi isterdim ve hem çevre açısından hem de cebim açısından en doğru kararı vermiş olurdum…  

Maliyet derseniz, hay hay onun da bir kısmını seve seve üstlenir, 1000 Tl. ye kadarlık farkını cebimden ödemeyi kabullenirdim…  

Nasılsa kullanırken bir kaç sene içerisinde ondan çok daha fazlasını tasarruf etme imkanına kavuşacağım… Kaz gelecek yerden tavuğu esirgememe hesabı sizin anlayacağınız…  

Türkiye genelinde verilen cevaplar da bu yönde… Halkımızın yarısı bu geçişi onaylıyor… % 80 lik bir kısmı da, bu geçiş de 1500 TL lik kısmı üstlenebileceklerini söylüyor…  

Aslan milletim benim… Ne de gönlü ve cebi geniş insanlarız bizler… Ne de olsa misafirperverlik var serde… Hamurumuza girmiş bir kere…  

Ecnebi ülkeden elktrikli otolar gelecek de, elimizi cebimize atarak misafir etmeyeceğiz burada onları… Olur mu öyle şey?… Başımızın üzerinde yerleri var hepsinin…  

Yalnız Avrupalı hiç de oralı değil… O kadar istediniz, hadi lütfedip geçelim, ama ucu bize dokunmasın lütfen diyorlar… Ne de olsa buz gibi bir kalpleri var… O kadar soğukluk normal…  

Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL  

http://www.hayatveinsan.com/?p=10711
http://www.hayatveinsan.com  

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..