Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '06

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Caiz mi? Değil mi?

Öncelikle herkesin bayramını kutlarım...

Bugün sokak buram buram kan tezek kokuyordu. Kurban kesmek sevap Allah için olursa tabi, en az yedi yoksul kişiye verilmeliymiş kurban eti. Tamam verilsin lafım yok ama insanlar öyle kötü durumdaki etten daha önemli ihtiyaçları var mesela tüp. O eti pişirecek tüpü etin yanına yiyecek ekmeği var mı hiç merak ettiniz mi?

Etten daha önemli dertler olabileceğini bilmem kaç kişi düşünüyor?

Bayrama en az bir hafta kala isyan ederim baş kaldırırım ama kimse önemsemez, et yerine pirinç, un, süt, kıyafet artık acil ne lazımsa onlar daha makbul değil mi? Ve ne gariptir ki biri kurban kesmediğinde çevredeki tüm kesenler kesmeyene yüklenir evini et doldurur. Kesmeyenlerin kesenler den çok eti olur.

İnsanlarımız öyle umursamaz olmuş ki, kesip vereyim bonusundan sevabımı alayım diyor. Ben mi yanlış düşünüyorum çok mu ince düşünüyorum bilinmez ama sorarım size bir lokma ekmeğe muhtaç tüpü olmayan hatta pişirecek yağı olmayan çocuğunu okula harçlıksız gönderip çoğu gece aç yatanlar için et mi gerekli yoksa bu saydıklarım mı??

 
Toplam blog
: 5
: 608
Kayıt tarihi
: 23.12.06
 
 

İstanbul'da lise öğrencisiyim... Rock dinlemekten hoşlanıyorum, interneti seviyorum.....