Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Can kulağı

Can kulağı
 

Işığı hayata süzülecek..


Duydum: 

Avucumda Çoban Yıldızım 

Elimi açsam,  

Işığı hayata patlayacak,  

Biliyorum! 

O, evrenime yayılınca 

Yüreğim Samanyolu olacak. 

.. 

Biliyorum, biliyorum da 

Korkuyorum! 

Tatlı bir korku bu 

Görüyorum! 

Samanyolu çağırıyor varlığımı,  

Yüreğim Samanyolu… 

Samanyolu yüreğimle yol alacak. 

.. 

Elimde yıldızım saklı 

O an… 

O an bir ses duydum,  

Derinlerden. 

Gözlerimi yürek kadar açarken 

Usulca, “Bu ne böyle?” 

Dedim içimden. 

.. 

O an… Bir ses… 

İşte ben, o sesi ilk defa,  

Zamansız, o sabah duydum. 

Duydum ve durdum! 

Sesi duyunca titredim. 

Ama korkmadım!.. 

.. 

Yegâh Elif Mirzâde 

 
Toplam blog
: 191
: 769
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

“Yazı yazmak” bir Yürek Yolculuğudur. Okumak ve yazmak bana Edebiyat alanının kapılarını açtı… Ed..