Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '20

 
Kategori
Hukuk
 

Can ve Ekmeğin Kanunu Olmaz

Sen öldür ben de sana ceza vereyim, hapse gir cezanı çek…

Yaramaz çocuğa ceza veriyor sanki!

Benim mantığım almıyor bunu; yani bu böyle olamaz.

Kanun sanki bu suça karşı yetersiz!

Yani hiçbir kanun bu suçun cezasını veremez.

Kaç yıl yatırırsan yatır.

Bence cinayete hapis cezasını katiller icat etmiş olmalı.

Bunu kabul edenin aklını yitirmiş olması lazım. Düşün, sen cezanı çekip çıkıyorsun ama öldürdüğün geri gelmiyor.

Kişiyi ömür boyu hapishanede tutsan bile sonuçta yine yaşıyor.

İki şıktan birisi; ya öldürmeyi engelleyeceksin(nasıl yaparsan yap) ya da sen de öldüreceksin (yani idam)

Ben idama karşıyım bu nedenle ilk şıkta ısrar ediyorum.

Birini aç bırakma da benzer…

Kanunlarımızda yeri nasıl bilmiyorum ama gerçekte çok büyük suç.

Bu iki konunun yargının dışına çıkarılması, hiç değilse bu iki konu için özel bir güvenlik sistemi oluşturulması gerekir diye düşünüyorum.

Ben bu iki konuyu kanunun içine alamıyorum!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..