Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '22

 
Kategori
Şiir
 

CANIMIN İÇERİSİ CİĞERİM DEYİ

 
Sen bir şiir olsan bende bir şair
Yazsam mısralara kalemle seni
Sen bir maral olsan bende bir aşık
Sarsam sarmalasam kol ile seni
 
Kimsin sen diye hor görme beni
Rüzgârdan kıskanırım inan ben seni
Canımın içerisi ciğerim deyi
Kalbime nakış etsem söz ile seni
 
Haberin var mı bilmem sevmişim seni
Merakta kalıpta eğer sorarsan beni
Kor ateş sarsa da tüm bedenimi
Yanayım ateşinle bırak söndürme beni
 
Ben garibim düşersin bazen gönlüme
Urbam hırpanidir bakma halime
Sözüm anlayana aklı selime
Kalem elde yazarım ar görme beni
07.04.2022 Adil Bozkurt
Saygıyla...
 
Toplam blog
: 58
: 542
Kayıt tarihi
: 10.11.17
 
 

TANIYIN BENİ Yaşım on üç idi resim çektirdim Şimdi aksakalımdan tanıyın beni Ayağımda kara lastik..