Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '18

 
Kategori
Öykü
 

Canın Sıkılmıyor mu Kıl Adam?

Canın Sıkılmıyor mu Kıl Adam?
 

İşte oynuyorum kendi oyunumu kendi hayatımda....


Sordu o; canın sıkılmıyor mu Kıl Adam?

Sabah dergiden okuyordum, dedi Kıl Adam, o bir öykü yazmış, onun öyküsüne girdim, epey de gittim, sonun sonunu da yaşadım, eğlendim; sonra, evet evet kahvaltı yaptım, tamam İzmir çoook sıcak, evdeyim, görece serin sayılır, iyiyim, sıkı bir kahvaltı yaptım; bir şey mi diyeceksin?

Bal kaymak nereye kadar Kıl Adam, hani yeşillik, domates, hıyar? Fazla kuralcısın ve sıkıcı; böyle yaşanır mı beee!...

Ha, onlar da olabilir elbet, lakin alışkanlık işte, bana batmıyor; eee, hayat benim hayat olduğuna göre, sana...

Devam etmemi istersen eğer, sonrasında Liizy ile lafladık, Jane; ötekiler odanın öte tarafında oyalanıyorlardı; onlar işte, olsa da olur, olmasa da, belki sen gibi, zorlarsan, ben gibi; mis gibi kokuyordu düşlerimiz, sen, anlar mısın?

Sürdürüyorsak, müziğin içine girdim, notalarla koşturdum; yoruldum ama hayat doldum; şimdi çok şarkıyım, şakıyorum senin can sıkıntısı dediğin tam o anda.

Kıl Adam, gün upuzun, senin anlattıkların kıpkısa; hemen biter, bitersin, ondan sonra basar sıkıntı; o zaman ne edersin?

Tekrar başa sararım, tekrarda hayır vardır, senin anlayamayacağın, hayır. Kıl Adam der ki; aslında kısa olan hayatın ta kendisidir, uzun olan.....düş, düş ve bul!

1. Not: Dışarıya adım attım, dedi Kıl Adam, adım attım, bir daha, kere kere adım attım, adımı unutup geri döndüm; sıkılmak, o da ne demek?!

2. Not:
Kıl Adam,
onlar, dedi
ne anlarlar adamdan
başına KIL gelmiş,
hiç,
yorma
yorulma.

Ş.Y.



 

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..