Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '12

 
Kategori
Mizah
 

Çatlak patlak yusyuvarlak

Çatlak patlak yusyuvarlak
 

konversss


Selam günlükspor nassın bakalım? “Soooğğll sooğğğl sooooğl!“ dediğini duydum. Rahatta kal günlük. Yazı yazılacak! Yaz!

Yaz kış demeden seni yazmak istiyorum günlükspor. Anlat bakalım ablalara, abilere, kerdeşlere, candaşlara, dostlara ne ettin bugün? Ihlamurunu içtiyyn mii bugün çok  üşütmüştün? Havalar çok sakat bu aralar her an hasta olma ihtimalim çok yüksek. İddia bile oynayabilirsiniz üzerime banko yani. Oran yüksek 1 e 15 verip durur. Sümüklüspor oldum “snnnf snnnf“ burnumu çekiyorum sabahten beridir. Sanırım hastalıklarım üzerine olacak bu günlük yazısı ama izin vermek de istemiyorum herkesin beni hasta bilmesine. Limon sıkmayı unutmuşum, tadı tam ıhlamur değildi sanki. Sadece “IH” olmuş  “LAMUR” suz. Hhhhhapşşşşşığğğ ! Oyy çok yaşayım ben.

Bazen kocaman bir şablon  hazırlayıp “Seviyorum hüleayyn“ yazmak istiyorum herhangi bir karlı tepeye. Kartepe olur, Uludağ olur, Erciyes olur, Yakacık tepesi olur da olur anasını satiim. Maksat sevdiğimi süülemek değil mi beya? Uçaktan uçanlar görür yazdığımı. “Aaa terbiyesiz arsıza bak seğğn“ diye tepelerden göz çemkirmesinler bana normal bi durum bu benim yapmak istediğim. Koluma diklemesine dövdüreceğime bu yazıyı, dağlara taşlara amaağğğn diye oralara yazarım.

Ya o heryerine dövme yapanlara çok kızıyorum ama ben. “Hıımmm döverim bak paa yaparım“ .Kulak kepçene “pıt!” diye vurasım gelir. Kadıköy’e gitmiştim birgün; böle sokakları dolaşırken eski eşyaların, saçmasapan t-şörtlerin satıldığı bir sokağa daldım cumburlop diye. Tükan tamamen siyah renklerin hakim savcı olduğu bir görüntü veriyordu sokağa. Vitrinin önüne geldim asılan tişörtlerin ( t-shirt diye yazacam diye uyuz oluyorum ya dümdüz tişörrrt! İşte ya ) içinde bir tane adam gibi birşey yok tu inanır mısınız ? ( kadir inanır esprisini yapmağa kalkmayın vallaha vururum topuktan ). İçeride satış yapan gençlere bakınca da “ bu mu lan gençlik püüüğğğ!“ diye çemkirdim kendi içime. Ayaklarda yırtık pırtık konvers ayakkabılar, dizlere kadar uzuuuun  siyah bir penye (heh tişörtün kısaltılmışını ben buldum işte) kulak kepçesinin her metre karesi incik boncuk çatlak patlak yusyuvarlak kremalı börek sütlü çörek çek yavrum çek (küpe dolu küpe ), saçlar apaçi model. Ohh 2012’nin ve sonrasının  son gençlik imajı bu işte. Rock severim ama bu veletler sevmesin  ya. Ben inadında beyazı daha çok seviyorum o ne ya kapkara. Kara yazım gibi off.

Cep telefonum arıza yaşlarına geldi. Elimde Samsun(g) Çarşamba  model =) bir kamerasız, kaydırmasız, megapikselsiz, androitsiz terbiyesiz cep tilifonu var. Hoparlörü patlamış çalarken melodi değil  sanki inleme çıkıyor garibimden. “Iğğğğh ııııığğğh” çalmaya çalışıyor ama tırt. Kapaklarını yırtsa çalamaz melodisini ezik. Çalmasını bilmez canım gülüm katinam ah çalamaz vah çalamaz. Kısmetse bunu bi tekmede çamlıca tepesine fırlatıp  yeni bir helal süt emmiş androitli dokunmatik, dokununca gıdıklanmayan, cep  telefonu almak istiyorum. Alınca çaldırırım sizi.

Günlükçüm maylesef yine benim eşref saatim yaklaştı saat 17:00 oldu. Bu günlük seni bitirmek istiyorum üzülerek salya sümbül. Sana ne yazacağım diye sabahtan beri göbeem çatladı beya. Kıymetini bil bilirler yoksa. Hıııı .

Bu GÜNLÜK bu kadar günlük şeysiciğim. . .

Gökhan Cenker kişisi. . .

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..