Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ekim '09

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
449
 

Çaylak blogcunun seyir defteri

Çaylak blogcunun seyir defteri
 

Bir blogcudan daha yaramaz olan kimdir? Bart Simpson :)


Ne derece mutsuzum anlatamam :(
"Google" hocaya ruhsal otopsi yazdım ve sayfalar dolusu site çıktı :((
Bir daha hiç bir kelime için "ben buldum" diye hava atmayacağım :)))
Ya da en azından önce bir google da araştırırım öyle atarım havamı :))

......

Düşündüm de orjinal sözler bulmak güzeldir, tamam. Ama o sözün içini dolduracak cümleler kuramıyorsak eğer, bu ne işe yarar?

Bu arada blog hayaleti yazınca google'a benim sayfam çıkıyor heheh :)
Demek ki bu sefer cidden ben bulmuşum :)
Düşündüm de, insanoğlu neden bu dünyaya imzasını atmak ister bu kadar?
İnanın bana bu güdü fazla "bencilce" geliyor.

Bu arada "insanoğlu" diye neden genelliyorsun kendi güdülerini diyeceksiniz belki :)

Bence demeyin, çarpılırsınız.

Hani Pınar beyaz reklamlarında Beyin kuklası "Ben buldum, ben buldum" diye kendini yırtıyor ya, ne gülüyorum onun o haline.
Bu arada kendimi hayalet gibi Milliyet Blogda dolaşırken hayal etmek bana acayip keyif veriyor :)) Ne değişik fantazilerim var :)

.....

Uzun zamandır dil çıkarmak istiyorum yazı yazarken sonra ayıp olur mu diye düşünerek yapmıyorum. :)
Örneğin yukarda "bence demeyin çarpılırsınız" ın sonunda şöyle bir dil :P Yakışmaz mıydı. :)
Ben dil çıkarayım siz de yanlış anlamayın, nooolur :))
Gerçi editörlere takılabilir. Hiç bir yazıda da görmedim ben o dili. Neden kimse yapmıyor, bence çok şirinylem

.....
Beni daha çok bayanlar okuyor.
Erkek sayısının neredeyse 2 katı bayan okurum olmuş.
Neden acaba :))
Yok şikayetçi değilim, zaten ben de nerde bir bayan bloğu görsem üstüne atlıyorum. :)
Ama okunma sayılarını etkileyen değişkenleri incelemek isterdim.

Raporlarımı inceliyorum.
Bu benim boş zamanlarımda yaptığım en eğlenceli etkinlik :) Hani demiştim ya, sayfamın orasını burasını hayran hayran karıştırırken. :)
Yok kendini çok beğenmekten değil de, vay be benim de bir eserim oldu hissiyatı ile.
Kendimi çok mühim hissediyorum :))

.....

Bu benim en uzun blog maceram oldu. Bu 7. yazım. Uzun olanı da bu muymuş diyeceksiniz. Evet bu :) Halen birden bire ortadan kaybolmaktan korkuyorum.

Blog maceramın ilk kurbanları:
Dibi tutmuş bir kek
Fazla pişmiş yumurta
Ütüsüz giyilmiş gömlek
Bu maceraya daha fazla kurban vermemek için duruma el koydum. Dedim ki mesela her gün değil 2 günde bir yazayım. Bunu düşündüğüm günün akşamı 2 yazım birden yayınlanmıştı :)) (6 ekim) Daha ne diyeyim :)

Diyorum ki acaba benim yazılarımı denetleyen editör her seferinde aynı kişi midir? Çok merak ediyorum :) Ve bu editörler bu kadar yazıya yoruma resime nasıl yetişiyorlar yahu?

ESS (Editör Seçme Sınavı) diye bir şey var mı, varsa ne zaman :)) Nasıl sorular çıkar, katılma şartları nelerdir? Hemen öğrenmek istiyorum. Büyük oynuyorum ben gördüğünüz gibi :))

Sizce ben kaç yaşındayım :))


eMP3 çalarımdan: Azeri türküler- Iğdırın Al Alması

Tavsiye kitap: Selahattin Yusuf-Şafaktan Çok Önce

Tavsiye tv programı: Ülke Tv, Meksika Sınırı. Cuma 22.30

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Valla süpersiniz, güldürmeyi başarabilenlerdensiniz. Uzun süredir blogları rastgele okuyordum ama ne yazmış diye bakar oldum size. Evet, hepimizin ilk zamanlar yaşadığı şeyler bunlar daaa....Siz pek bi güzel anlatıyosunuz yaaa!!!:)))) Sevgilerimle...

sufi-su /Emel Yeşilkayalı 
 19.10.2009 12:54
Cevap :
Teşekkür ederim :)) Ne güzel sözler bunlar, bilgisayar başında ağzım kulaklarıma vardı bile. Sevgiler, görüşmek üzere :)...  19.10.2009 15:19
 

Kaç yaş düşünebildiğiniz önemli be ya :) Ben de sizin düşünebilme yaşınızı sevdim zaten. Yine çok şirin olmuş. Ve çok keyifli. :)

Emine Supçin 
 16.10.2009 14:23
Cevap :
Yaşı büyük yorumunuza teşekkür ederim Emine Hanım :) Sevgiler...  16.10.2009 16:01
 

İnsan ilk zamanlar hep böyle oluyor, iki gün sonra bakmışsınız Kaptan Kirk'ün seyir defteri olmuş sayfanız :) keyfini çıkarın :)

shalimar 
 15.10.2009 17:37
Cevap :
:) Evet bu günler bir daha gelmez tadını iyi çıkarmak lazım.Teşekkürler, sevgiler...  15.10.2009 19:19
 

Siz kalem ve kişilik olarak tipik değilsiniz; asla öyle demedim. Zaten sıradışılığınızı hissettiğim için gelip gelip "ne yazmış" diye bakıyorum. Ayıptır söylemesi MB'de dördüncü yılıma girdim. Aynı süreçten geçtiğimi izah etmek istediydim. Sanırsam yanlış anlaşıldım. Selamlar...

vakayinüvis 
 15.10.2009 12:51
Cevap :
Yok yanlış anlaşılmadınız :) Ben sadece espri yapmak için öyle yazdım. Sözleriniz için ayrıca teşekkür ederim. Alıngan bir kişilik değilimdir merak etmeyin :) Ayrıca tipik de olabilirim, insan insana benzer :) Selamlar, sevgiyle.  15.10.2009 15:09
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 29
Toplam yorum
: 159
Toplam mesaj
: 25
Ort. okunma sayısı
: 517
Kayıt tarihi
: 03.10.09
 
 

Psikoloji mezunuyum, ve bundan dolayı olsa gerek kendini analiz edip hırpalama konusunda oldukça iyi..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster