Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yazamayan yazar

Yazamayan yazar
 

"Büyük" Yazar :)


İlhamım mı kaçtı nedir a dostlar :)

Kaç gündür yazmıyorum. Biraz yoğunum da ondan. Sadece yazmamak değil, sık kullanılanlar listemi de hiç gözden geçiremedim. Neden blog habercisini kullanmıyorsun derseniz, mail kutuma zırt pırt mail gelmesini sevmiyorum da ondan.

Aslında yazmadığım süre içerisinde ufak çapta bir analizim oldu kendi içimde onu paylaşmayı düşünüyorum. Gene hafiften saçmalama çizgisinde gezdim durdum. Ama daha önce bir çift lafım var :)

Amanın yazarlık ne zor işmiş :) Üç günlük blog yazarlığım ile ettiğim lafa gülecekseniz de gülün :-P (Çok istediğim dili çıkardım sonunda :)

Yazmanın beni zorladığı noktaları anlatayım:

Hasbelkader ve nasıl olduysa espri unsurları taşıyan yazılar yazdım ve okuyanların olumlu tepkileri ile karşılaştım. Bu olumlu tepkiler sonrasında yalnızca küçük bir bölümümü oluşturan ve aslında benliğimden çok da dışa yansımayan bir tarafımla tanınmış oldum. Ama ben bu değilim ki. Ya da sadece bu değilim ki.Ve ama, bence ben mizahi alandan çok yazı çıkaracak biri de değilim. Örneğin sayın Silver035’e bakınız, yazdıkları ile sayfasında ışıldamakta. Ama ben hep onun gibi yazamam, kendimi yırtsam da yazamam. Sanırım o benden çok daha fazla yetenekli. :) Kıskanıyorum ama yapacak bir şey yok.

Sonuç olarak ben hep şimdiye kadar yazdığım gibi yazamam :( Yani öyle sanıyorum. Ama başka türlü yazarsam da, ya beni okuyanları hayal kırıklığına uğratırsam diye düşündüm sonra.

Çok gizlimden bir düşünce sundum haberiniz ola :) Ama madem ki bu sayfaları analiz ile dolduracağımı söylemiştim, şimdi geri durmak olmayacak.

Düşündüm de, yazarlar böyle kaygılar taşıyorlar mıdır acaba?

Zannederim ki bir yazar, bu tarz kaygılarından kurtulabildiği ölçüde kendini bulur. İnsan başkalarını hayalkırıklığına uğratmamaya çalışarak nereye kadar yazabilir ve ne derece samimi olabilir ki?

Kendi kendime samimi olma sözü verdiğim için, ben de bunu buraya yazıyorum işte. Eğer ki “beğendirme” hırsından kurtulamazsam, yazamayacağım çünkü. Bu duygu ayağıma bağ gibi.

Evet kendimle didişmem burada sona ermiştir.

Bir sonraki didişmeye kadar sevgi ve sağlıcakla kalın :)

 
Toplam blog
: 29
: 525
Kayıt tarihi
: 03.10.09
 
 

Psikoloji mezunuyum, ve bundan dolayı olsa gerek kendini analiz edip hırpalama konusunda oldukça iyi..