Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Zeynep Yurdakul Yılmaz

http://blog.milliyet.com.tr/zeyno_07

09 Eylül '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Cesaretin böylesi!!! Mutlaka okuyun

İşte devletimin memuru. Bakın!...

Kulak verin anlatacaklarıma...
Şok olacaksınız. Vah haline güzel yurdumun, güzel insanı vah, vah!!!

Oysa ben, halen bişeylerin kaldığına inandırmıştım kendimi yitip giden insanlıktan.
Dün, Antalya SGK Müdürlüğünde anladım yanıldığımı. Devletin memurunu taç yapmışız başımıza. Ama o olduğu yeri Hela zannedip bak neler etmiş kafamıza. Şefini, Amirini, Müdürünü takmayan, hiçe sayan bir memurluk. Arkasını nereye yasladı kimbilir diye düşünmeden edemiyor insan.

Dün Antalya SGK Müdürlüğünde idim. Bağkur taksitlendirmesi için kuyruk oluşturmuşuz, yaklaşık 300 kişi varız.

Klimalar çalışmıyor, içerisi doğal sauna. Sıcak, insanlar bunalmış, ayakta durmaktan yorulmuş, malum mübarek ay susuzluk hepten yormuş vatandaşımı. Sıraya gireli tam 2 saat olmuştuki , bir gümbürtü koptu.

İşte SÜPERMAN Devletimin memuru yapmıştı yapacağını. Elini çalıştığı bankoya vurarak karşısındaki vatandaşa S.....tir çekmişti. Avazı çıktığınca. İşini yapmayacağını, istediği yere şikayet etmesini, hiçbir kuvvetinde ona o vatandaşın işini yaptıramayacağını haykırıyordu. Kuyruktaki 300 kişinin nutku durmuştu sanki. Bir mırıltı oluştu.

-Bizim ödediğimiz vergilerle maaş alıyor bide hakaret ediyor.vs... Hani sistem değişmişti. Hani vatandaşa sert çıkmak, surat asmak yoktu. Hani artık memur güleryüzlü olacaktı.

N E R D E S İ N İ Z AMİRLERİM , MÜDÜRLERİM. Memurunun aldığı bu cesaret nerden. Nasıl vatandaşına böyle bi hakarette bulunur, nasıl işini yapmamakla tehdit eder.

Yurdum insanı sabırlı, saygılı. Yurdun insanı vicdanlı. Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı sana sesleniyorum.

Memur zihniyeti ile bu değerlerden yoksun kalmış bu insanlara, kendini ezdirme. Hakaret ettirme. O vatandaşının işini yapmak mecburiyetinde. Yol göstermek, anlayışla işini yapmak mecburiyetinde, bunun için orda oturup maaş alıyor bu devletten. Salla maaşı al maaşı eskidendi.

Sayın Antalya SGK Müdürü yeni atanmış. Hayırlı olsun. Sistemde değişiklik yapacağını söylüyor senin küfürbaz memurun. Koridorlar kapılar değişmiş. Güzelde olmuş. Ama içinde ki zihniyeti değiştirmedikçe hiçbirşeyi değiştirmiş olmazsın unutma. Vatandaşa hakaret eden senin memurun. Tam 40 dakikada bi yazıcıya kağıt takmaktan aciz senin memurun. Klavyede harflerin, rakamların yerini arayan senin memurun. Sayın müdürüm. Oturduğunuz koltuktan kalkında, bir de siz izleyin memurunuzu bizim penceremizden. O zaman feryatlarımızı daha net anlarsınız. Kapı pencere değişmiş bu vatandaşa hizmet değil kendi memuruna hizmettir. Ama önce bu hizmeti hak edip etmediğine bir bakın.

Dün itibarıyla bir taksitlendirme işlemi için tam 4 saat kuyrukta bekleyen, hakarete uğrayan, ezilen, üzülen, parasıyla rezil olan vatandaşın hakkını siz MEKTEPLİLER anlamazsa. Memur diye o masalar oturttuğunuz ALAYLILAR hiç anlamayacak.

Sevgili okurlar paylaşmak istedim. Umarım bu duyarlılığımda benimle hemfikir birileri çıkar.

 
Toplam blog
: 6
: 525
Kayıt tarihi
: 19.08.08
 
 

1973 Sivas/Gürün doğumluyum. 1989 senesinde Antalya ya yerleştim. 1991-1993 yılları arasında İngilte..