Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Çevreci Lider Atatürk blogu neden okunmaz?

Çevreci Lider Atatürk blogu neden okunmaz?
 

Doğa ve çevre hayranı ve koruyucusu Atatürk


Değerli bir dostumuz ve kardeşimiz var blog yazarları arasında, çoğunuz tanıyorsunuz Tuğba'yı. En eskilerden, Milliyet Blog'da sevilen, duygu ve düşüncelerini iyi ifade edebilen temiz bir Türkçe kullanan güzel ve zarif bir insan. Bir süredir yazmıyordu, yeni bir yazısını görünce çok mutlu oldum ve hemen okudum. Atatürk'ün en çevreci devlet adamı olma özelliğini bir çok güzel ve etkileyici anılarla birlikte bize anlatıyor. Çok hoş, büyük önderin doğaya çevreye olan düşkünlüğünü ve duyarlığını bir kaz daha gözler önüne seren, hem bilgilendirici, hem öğretici ve hem imrendirici bir yazı.

Peki, buraya kadar güzel, güzel de işte ondan sonrası pek güzel değil işte. Hatta insanı derin derin düşündüren bir durum çıkıyor ortaya. Ayın 11'inde yazmış bu yazısını Tuğba, yani 4 gün önce, ve şu ana kadar sadece 73 kişi okumuş bu yazıyı. Yazıları ilgi ve beğeni ile okunan, merak edilen ve önemli bir okur sayısı da olan arkadaşımızın yazısı bu kadar ilgi uyandırabilmiş sitede. Ve Editör arkadaşımız veya arkadaşlarımız bu yazıyı önermeyi uygun görmemişler.

Ne yapalım, bütün kış ve bahar, Issız Adam, Recep İvedik ve Hadise ile geçti, ve benzerleri ile. Ve çok da önerildiler. Pek tabi onları yazanları da sevgi ve saygıyla karşılıyorum, ama ne yaman çelişki değil mi..?

Bu yazıyı sırf merakımdan yazdım, bakalım kaç kişi okuyacak ve sonra tabi, Tuğba'nın yazısını. Hadi diyelim bazı dostlar henüz fırsat veya vakit bulamadı, bazıları tatilde, ama 73 kişi olur mu, inanamıyorum.

Tam da bugün Hüriyet'te çıkan bir haberde TDK (*) internet sitesine dünyanın dört bir yanından girilerek en çok sorulan ve araştırılan konunun Atatürk olduğu duyurulmaz mı.

Sevgili Tuğba, aldırma...duyduğun huzur yeter.



http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=185299






(*) Türk Dil Kurumu

 
Toplam blog
: 220
: 2018
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

Yazmak, ufkun da ötesine taşan engin bir serüven gibi gelir bana ve gençlik yıllarımdan bu yana v..