Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

salih haluk reşat şentürk

http://blog.milliyet.com.tr/shr

19 Şubat '12

 
Kategori
Çevre Bilinci
 

Çevremize duyarlı olursak sonuç alınabiliyor galiba...

Çevremize duyarlı olursak sonuç alınabiliyor galiba...
 

CİHANGİR DE BİR MEZARLIK ...


Geçtiğimiz hafta Cihangir'de beni rahatsız eden bir konuyu paylaşmıştım . Mezarlığa yapılan büyük bir saygısızlıktan söz etmiştim ve bu düşüncemi de Beyoğlu Belediyesi'ne yazılı olarak bildirmiştim.

Önce belediye başkan yardımcılarından Kemal Genç bana bir mail ile yanıt verdi, sonrasında da ilgili birimler söz konusu alaını tertemiz yaptılar. Bende kendilerine teşekkür ettim. Hatta,söz konusu yerin tarihsel değeri hakkında bilgi rica ettim.

Bütün bunlar gayet güzel  tabii, ancak insan faktörünün devreye girdiği her yerde, çevresine sadece bakan ama görmeyen insanların varlığı düşündürücü bir gerçek olarak karşımıza çıkıyor. O bölgede her gün dolaşan, yaşayan birileri olmasına rağmen bunu görmemek, görse bile ilgilenmemek galiba ciddi şekilde çözümlenmesi gereken bir sorun tüm toplumumuz için...

Duyarlı bir toplum, yaşanan bir çevreyi getirecek bize doğal olarak...

 
Toplam blog
: 136
: 750
Kayıt tarihi
: 18.02.07
 
 

Devlet Güzel Sanatlar Akademisi mezuniyeti ve askerlik sonrasında başladığım iş hayatım aynı kuru..