Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '11

 
Kategori
İzmir
 

CHP İzmir İlçe örgütleri hala kış uykusunda

CHP İzmir İlçe örgütleri hala kış uykusunda
 

CHP İzmir örgütünü yönetenler tespit ettiğim kadarıyla büyük bir rehavet içinde. 12 Haziran Genel Seçimleri'ne yaklaşık üç buçuk ay kalmışken örgütler hala kış uykusunda. 

Merak ettim. Yaptıkları etkinlikleri görmek amacıyla CHP İlçe örgütlerinin sitelerini ziyaret etmek istedim. CHP Konak'la işe başladım. Karşıma bir ''özür'' yazısı çıktı: ''Sitemiz güncellenmektedir. Daha sonra ziyaret ediniz.'' 

İzmir'in en büyük ilçe örgütlerinden biri olan CHP Konak, seçimlere çok kısa süre kalmışken bir siteyi bile düzenleyip hizmete sokamamış. 

Site deyip geçmeyin. Devir internet devri... Herkesin evinde bilgisayar var. İlçe örgütü kendini tanıtacak. Yapılan ve yapılacak olan etkinlikleri duyuracak. Partinin projelerini halkla paylaşacak. Vatandaş da partide ne gibi etkinlikler olduğunu öğrenmek için siteyi ziyaret etmek isteyecek. Varsa bir önerisini ya da şikayetini dile getirecek. 

Narlıdere de aynı... 2010 başlarına ait bayat haberler. Örgütün yaptıkları ve yapacaklarına dair hiçbir duyuru yok. Üye olup bir öneri yazdım. Sayfada hata oluştu. Israrla denediğim halde önerimi gönderemedim. Ben Narlıdere'de oturuyorum. İlçe örgütünün bir etkinliğini duymadım ve görmedim. Kimseni kapısının çalındığına şahit olmadım. 

Karşıyaka, Bornova, Balçova, Buca.... Hepsinde de aynı duyarsızlık... 

CHP Buca Gençlik örgütünün sitesine girdiğimde ise şaşkınlığım daha da arttı. Sayfanın haber birimini CHP karşıtı yayınlar yapan bir siteye emanet etmişler. Gezindim; hep CHP'yi yeren, AKP'yi öven haberler yer alıyor. Haber sitesinin adı: Habervakti... Merak edip künyeyi okudum. Vakit Gazetesi ile ilgimiz yoktur diye yazıyor. Ama haberleri ve yorumları öyle demiyor. Bana göre bal gibi Vakit gazetesinin yan kuruluşu. 

Sitenin yöneticileri ne yaptıklarının farkında değiller. 

Kimse gücenmesin ama CHP İzmir hala kış uykusunda. 

Sayın Kılıçdaroğlu, gecesini gündüzüne katarak il il; ilçe ilçe dolaşıyor. CHP'nin projelerini anlatıyor. Daha çok çalışması gerekenler ise yan gelip yatıyor. Lak lakla vakit geçiriyorlar. 

Zaman gittikçe daralıyor. CHP, İzmir'i ''çantada keklik'' gibi görmeye devam ederse sonu hüsran olabilir. 

Kimseye üzülmem, Sayın Kılıçdaroğlu'na yazık olur. 

 

 
Toplam blog
: 233
: 980
Kayıt tarihi
: 07.01.10
 
 

İzmir doğumluyum. Ege Üniversitesi Gazetecilik Yüksek Okulu mezunuyum. Kısa denilebilecek bir sür..