Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '09

 
Kategori
Güncel
 

CHP'li Belediye Başkanı çocukları kullanıyor

Yerel seçimlerden 1 ay sonra Maltepe'ye bağlı Küçükyalı'daki evime giderken yolumun üzerinde bir poster görmüştüm. Posterde ilçemizin yeni Belediye Başkanının artistik bir pozu vardı. Mayıs ayında asılan bu posterde yün balıkçıl ve boğazlı bir kazak ve üzerine bir ceket giyen Belediye Başkanı elini artistik bir şekilde pantalonunun cebine atmış bir vaziyette poz vermişti. O gün şöyle düşündüm: "Prof. Dr. olan bir Belediye Başkanı neden kendisini manken edasıyla gösterecek bir poz verir? Reklamda artistik görünmesi ve karizmatik bir hava vermesi içindir büyük ihtimalle. CHP'li zihniyet böyledir dedim kendi kendime. Ama bir gün bu zihniyetin çocukları reklam amacıyla kullanacağını açıkçası düşünmemiştim.

Önceki gün ilköğretim okulu birinci sınıfa başlayan kızım eve geldiğinde ağlıyordu. Neden ağlıyorsun diye sordum? "Babacım, bugün bize sınıfta Belediye Başkanı ve bir kişi daha eğitim seti verdiler. Ama sonra geri aldılar." dedi. İşin gerçeğini okulda okuyan diğer öğrencilerin velileriyle görüştükten sonra anladım. Maltepe Belediye Başkanı ve İlçe Milli Eğitim Müdürü okula gelerek öğrencilere eğitim seti dağıtmışlar. Daha sonra da gazeteci ya da fotoğrafçıya da birlikte poz vererek fotoğraf çektirmişler. Kendileri gittikten sonra öğrencilerden bu setler geri alınmış. (- ne derece doğru bilmiyorum ama fakir öğrencilere verilecekmiş )

Ben bu durumu Belediye Başkanına ve İlçe Milli Eğitim Müdürüne konduramadığım için okulun yaptığı bir uygulama olarak düşündüm. Bu düşüncemi de eleştirel bir şekilde İlçe Milli Eğitim Müdürüne ilettim ve bilgi istedim. Bilgi gelmedi. Daha sonra okulda yaptığımız araştırmada öğrendim ki bu uygulamayı okul müdürü değil Belediye'nin talimatı ile gerçekleştirmişler.

Bir Belediye Başkanının artık başkanlık koltuğuna oturduktan sonra siyasi parti ceketini üzerinden çıkarması gerektiğine inananlardanım. Zira artık bir partiye değil o ilçenin halkına hizmet ediyorsunuz. Halka hizmet ederken de yaptıklarınızın değerlendirmesini halka bırakmanız daha doğru olur. Gerçek reklamı halkın kendisi yapar. Ancak reklam yapacağım derken çocukları kullanarak onların onurlarıyla oynuyorsanız artık buna söylenecek tek şey vardır. "Ayıp"

İnşallah bu "Ayıp"ın ne olduğunu anlar Belediye Başkanımız!"...

 
Toplam blog
: 74
: 2756
Kayıt tarihi
: 09.04.07
 
 

On yıldan fazla süredir reklam ve halkla ilişkiler sektörü ile internet ortamında medya sektöründe h..