Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '09

 
Kategori
Siyaset
 

Chp Ne İstiyor ?

Chp Ne İstiyor ?
 

Ana muhalefet partisi CHP'nin ana muhalefet başkanı Deniz Baykal...


Kürt açılımı, barış görüşmeleri derken, ana muhalefet chp'den karşı sesler yükseliyor. Peki neden ? bu konuya değinmek istedim...

Chp muhalefete en çok yakışan parti ben son birkaç yıldır bunu düşünüyorum. Komik bir şekilde iktidar olacak iktidara ve duruşa sahip değil.Chp barış ortamında barınamayacak bir parti, öyle bir sistemleri var.Söylevleri, yaptıkları her şeyiyle chp muhalefetlikten öteye gidemez.

Barış görüşmeleri sürerken chp'nin karşı görüşlerinden bahsetmiştik.Şimdi sıcak sıcak bir görüş paylaşacağım sizlerle chp'ye ait olan bir görüş.

Televizyon başında vakit öldürürken, Onur Öymen'e rastladım, bekledim ve dinledim ne diyor acaba diye.

Chp barış istiyormuş fakat paketi görmeleri lazımmış.
Şimdi bu noktada duralım bu barışla ilgilenen haberleri takip eden her yurdum insanı biliyor ki akp görüşmeler yapıyor, barış görüşmeleri ve bunun sonucunda bir paket hazırlayacak, partilerle , kuruluşlarla hatta sanatçılarla görüşüyor.

Sn Öymen'e bunu hatırlattı sunucu, merakla bekledim hangi önemli açıklamayı yapacak diye.
Koskoca hükümetin paketi olmaz olur mu ? Ondan bundan fikir alıp paket mi oluşturulur dedi Sn Öymen.
Akp, kendi paketini oluşturursa dayatma olur. Böyle bir şey olsada ilk karşı çıkacak parti chp olur.
Görüşme yapıp paket oluşturmak için fikri alışverişi yapıyor bu sefer Chp biz paketi görmedik bir paket olmadan açılım mı olur diyor.

Chp ne istiyor ?

Ve ne için savaş veriyor ?

Ana muhalefet ne söylediğini ve ne istediğini bilmiyor gibi. Demokratik açılımda dayatma istiyorlar hükümetten.
Barış ve huzur ortamında ne Chp oy alabilir ne de Mhp. Bunu biliyorlar, buna göre davranıyorlar.
Zaman bize gösterecek barış ortamında chp'nin durumunu ve geleceğini. Saygılarımla
 
Toplam blog
: 14
: 765
Kayıt tarihi
: 01.08.09
 
 

1989 Adana doğumluyum, Türk Dili Edebiyatı Bölümü öğrencisiyim. Edebiyatla yakından ilgiliyim ayrıca..