Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '07

 
Kategori
Haber
 

CHP’nin kaderini Haluk Koç değiştirecek!

CHP’nin kaderini Haluk Koç değiştirecek!
 

CHP’ye gönül verenler, Ülkenin kaderini sadece muhalefette kalarak desteklemek istemeyenler, artık laf ebeliğinden bıkanlar, sürekli her konuya muhalif olmaktan sıkılanlar, Sizlere samimi bir vekilden, bir milletvekilinden bahsetmek istiyorum.

CHP’nin ilk kurultayında destekleyeceğimiz, CHP’nin kaderini değiştirecek bir isimden Sayın A.Haluk Koç’tan bahsetmek istiyorum!

İnanıyorum ki, CHP’lilerde Bu oluşumu destekleyeceklerdir, gelin gönül birliği yapalım!

A.Haluk Koç, 3 Ekim 1954'te İstanbul'da doğdu.

Tıp Doktoru ve Öğretim Üyesi, Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi'ni bitirdi.

İç Hastalıkları Uzmanlığını ve Hematoloji Yan Dal Uzmanlığını, Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İç Hastalıkları Anabilim Dalı ile Hematoloji Bilim Dalı'nda tamamladı.

1990'da Doçent, 1996'da Profesör oldu.

Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İbn-i Sina Hastanesi Hematoloji Bilim Dalı Öğretim Üyesi ve Hematoloji Bilim Dalı Başkanı olarak görev yaptı.

Türk Hematoloji Derneği Genel Sekreterliği ve Kemik iliği Transplantasyonu Alt Grup Başkanlığı görevlerini yürüttü.

Avrupa Kan ve Kemik iliği Transplantasyonu Kongre Başkanlığı yaptı.

Yurtiçi ve yurtdışında, 200'ün üzerinde makalesi yayınlandı.

22. Dönem Samsun Milletvekili. Çok iyi düzeyde Fransızca ve iyi düzeyde İngilizce bilen Koç, evli ve 2 çocuk sahibi.

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..