Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '14

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Çift sarılı puding

Çift sarılı puding
 

ben:)


2,5  su bardağı süt,

2,5 su bardağı portakal suyu

2 paket vanilyalı puding

Üzeri için isterseniz kırık fındık.

Ramazan akşamları için serin ve hafif tatlı arayışı için süper bişey…

2,5 bardak portakal suyu ile bir paket pudingi, 2,5 bardak süt ile de diğer pudingi ayrı kaplarda pişirin.

Sonra kuplara sırasıyla koyun…

Üzerine isterseniz fındık serpin ama ben koymadım.

Bu tarifin orjinali portakalağacı. com adresinde…

Hakikaten nefis oldu. Şimdi sıra diğer meyve sularıyla denemeye geldi…

Mesela, sütlü tatlıları çok sevmem, geçende tavukgöğsü yapmıştım ama çoğunu, üzülerek' de  olsa söyleyeyim çöpe dökmüştüm.

Lakin bu farklı baksanıza resme nasıl  sevimli:))

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..