Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Çiftlik..!

Çiftlik..!
 

Ali baba'nın bir çiftliği var..

Çiftliğinde ördekleri var!

Vak vak ben Abuzittin..

Vak vak ben Tacettin..

Vak vak ben Kemalettin .

.. diye bağırır..

çiftliğinde Ali dayının..

Çiftliği yani ördekleri kuzuları ayıları yönetecek ve birbirleri ile anlaşmazlık yaşanmaması için seçim yoluyla yönetici seçecekler..

Üstelik çiftlik dışından dahil herkesin katılımı olacak mış, yani herkes seçecek miş..

İnandık biz de!

Yani herkesin iradesiyle öyle mi?

İlahi kuzum, sen de inandın demokrat seçim yapılacak diye değil mi?

'Düdük' derdi rahmetli babam, olumsuz yorum getireceği zaman..

'Düdük seçecek!'..

Tıpkı papatya falı misali iki isim üzerinde gel gitler oynanmakta..

Böyle seçim mi olur?

Çiftlikte iki numaralı vak vak Kemalettin, sözümona teleş içinde aday gösterme peşinde koşuşturuyor....

Sözümona dedim çünkü öyle bir telaşı yok çiftlik içinde.. Varmış gibi görünüyor.

Ha şunu da söylemeden geçmek istemiyorum..

Eğer Çiftlikten çok uzaklardan, Okyanus ötelerinden bir istek olursa , bakarsınız  vak vak Kemalettin'den önceki vak vak da seçilebilirlik ihtimalini unutmamak gerekir.. 

Bunun da altını çizmiş olalım..

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..