Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '14

 
Kategori
Siyaset
 

Doğruları kimse inkar etmemeli..

Doğruları kimse inkar etmemeli..
 

Sürece bağlı gelişme olduğunu bilmez ki seçmen..

Yeni dünya düzeni ile birlikte bizim gibi gelişmekte olan ülkeleri Emperyal güçler tarafından bloke edildiğini ve ülkede gerçekleşmiş veya gerçekleşmekte olduğu alt yapı yatırımlarının aynı güçler tarafından desteklenerek inşa edildiğini bilmez ve düşünemez ki seçmen..

Üstelik olması gerekenlerin yapılmış olduğunu da görmez göremez..

O sadece 'yaptı yapıldı' der..

Seçim zamanı gider sandığa ve oyunu da verir..

Verir mi? verir!

Neden vermesin?

Geçtiğimiz haftalarda biraderimle Anadolu yakasında metro ile seyahat ettik..

Müthiş..

Bugün Aksaray'dan bir müşteri ziyaretinden dönerken yine metro'yu tercih ettim. On dakika sürmeden Osmanbey istasyonuna indim..

Avrupaları çokca gezmiş dolaşmış biri olarak ilginç gelmiyor tabiki, zira göçlerle birlikte adeta Anadoluyu andıran İstanbul halkı için müthiş ve son derece kolaylık. Daha doğrusu rahatlık..

Şimdi soruyorum sizlere..

Günün neredeyse üçte biri yollarda geçirmekteyken Marmaray ve Metro güzergahları ile birlikte onbeş yirmi dakikaya evine veya işyerine ulaşabilme kolaylığını yaşıyor ve rahatlığı hissediyorsa heralde oyunu bana verecek değildir.. 

Arkadaşlar arasında bazen bu tür konuları konuşur tartışırken bana Ak Parti'ye hizmet ettiğimi de söyledikleri oluyor, yarı ciddi yarı şaka şeklinde..

Ben bir gözlem yapmaya çalışıyorum ve gözlemlerimi objektif çerçevede değerlendirmeye çalışıyorum..

Mevcut iktidar'ın emperyal güçler tarafından desteklendiğini ve desteklendiği sürece de hep görevine devam edeceğini söylerim..

Zarrap adlı yabancı uyruklu bir vatandaş, 'cari açığı ben kapattım' diyebiliyorsa, bu sistem ve iktidarın ömrü hayli uzun olacağa benzemiyor mu?

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..