Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ağustos '11

 
Kategori
Mizah
 

Cin girmiş derler!

Cin girmiş derler!
 

: http://habercininyeri.wordpress.com


Sıkışınca kuyruk,  

Telaş başladı...
Kabadayı yazarım (!) 

Söyle Seni 

Kim haşladı!
Atma durduk yere çimdik!
Yazdığın her şey zaten evlere şenlik!
Sakladıkça çıkar gerçekler ortaya...
Koyarlar seni sonra bohçaya...
Şeytan çarpmış derler...
Götürürler hocaya... 

Hoca, önce okur üfürür,  

Sonra, yüzüne tükürür! 

“İhtiyar “senin içine... 

Cin girmiş der! 

Sana bir iyilik,  

Sana bir güzellik,  

Yapmak lazım! 

İçinden o cini, çıkarmak için 

Sana bir “makas” atmak lazım! 

Cin sana musallat olmuş 

Çaresi yok 

Ne derse yapmak lazım,  

Tövbeden gel ihtiyar... 

İtiraf et 

Ben hastayım de! 

Beynim durmuş de! 

Cin den özür dile... 

Ben ettim sen etme de 

Cini taklit ettim, adam çarptım de! 

Ben aslında yüksekokul mezunu değil 

Ben aslında lise mezunu değil 

Ben aslında ortaokul mezunu değil 

Ben aslında ilkokul mezunu bile değilim de! 

Ben aslında siyaseti bilmem... 

Sokak ağzı ile kahve ağzı ile yazarım de! 

Ben aslında kocaman içi boş bir turşu fıçısıyım de 

Ben aslında milyonlarca insana hakaret ettim de! 

Beni seçmeyenlere bu millet çıkarcı dedim de!!! 

Nifak ektim kötülük biçtim de 

Fitnelik yaptım 

Çarpıldım de 

Ben aslında her şeyi hak ettim de 

Cin den özür dile ihtiyar(!) 

Musallat olmasın sana! 

Bakmaz yaşına başına; 

Ne var ne yok döker ortaya! 

Git, torunlarını sev 

Siyaset politika, bu yaşta... 

Senin neyine? 

Bakma işin erbabı onlar... 

Sen ise boş makara! 

İşin gücün takara tukara 

Varsa yoksa nifaktır işin 

Bu ilk değildir ulemaya gidişin! 

Tevekkelli değil cin girmiş sana! 

Şaftın kaymış, kaportan hasarlı 

Tepede saç yok kel çizik 

Oturma öyle ezik ezik! 

Özür dile, git evine... 

Torun sev, karışma erkek işine!!! 

bastonlu_ihtiyar 

Sen bana İhtiyar mı dedin? Al sana al sana... 

Resim: http://habercininyeri.wordpress.com 

 

M.Talip Girgin... 

 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..