Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Çınarın Dibi

Çınarın Dibi
 

Salih Arıkan


Biz yaz tatillerini köy dışında geçirirdik. Bu yer Çay kenarında bir yer. Çayda balıklar şırıl şırıl akan bir Çay. Ve bizim tarlalarımız ve dam evimiz.

O Çayla tarlalar arasında bir çınar ağacı vardı. Onun dibinde oynardık. Çamurdan eşyalar yapardık. Güler eğlenirdik.

Şimdi Basmane'de iş yerimizin yanında bir çınar ağacı var. Bazen buram buram kokusu gelir. Hemen Anavatanım çocukluğuma dönerim. Elimde bir radyo. Bir şeyler dinlemeye çalışır öğrenmeye gayret ederdim.

Çok şükür o günlerden bu günlere epey kendimi geliştirdim. Ama o çınarın kokusu sanki beni içmeden sarhoş eder. Çocukluğuma döndürür beni.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..