Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

29 Mayıs '09

 
Kategori
Felsefe
 

Çingene (CİGANİ) Pilici? ''Felsefe Günlüğü''

Çingene (CİGANİ) Pilici? ''Felsefe Günlüğü''
 

CİGANİ - ROMANS


''Felsefe Günlüğü''

Ukalalık bir erdem olsaydı, sabrım bunu açıklamama içerlerdi..

Malesef ukalalık bir erdem değil, sadece çok biliyormuş gibi görünmek isteyene, zaruretten inen bir perdedir...

Kokuşmuş bilmişlerden iğreniyorum!...

Pis kokulu seslenişleri sadece hayretimi bulandırıyor..

Ben böyle kişiliksiz kişilere gönlümden ve içten nasıl cevap vereyim?

Keşke RAKS etmem istenseydi benden.

O zaman davetsiz giderdim düğünlerine..

Ama şimdi!

Ne işim olur benim, ''hasır altından su yürüten'' hanelerin de?

Ben ne miyim?

Çingene Piliciyim!

<ımg title="Cigani lete u nebo (1975)" alt="Cigani lete u nebo (1975)" src="http://i2.ytimg.com/vi/AFl2RSqGAUo/default.jpg" qlicon="AFl2RSqGAUo"> VİDEO İZLE (SESLİ)

Cigani lete u nebo (1975) Loli phabay (The red apple) a.k.a. Hop, hop, hop - Satra

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..