Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '17

 
Kategori
İlişkiler
Okunma Sayısı
474
 

Cinsel anlamda belli bir ölçüde azgınlık gerekli

Cinsel anlamda belli bir ölçüde azgınlık gerekli
 

Şimdi denilir ki insanların yanında mısın, nereden biliyorsun azgın olmadıklarını?

Duygular kontrol altında tutulamaz, bir şekilde dışarı yansır. Valla gülen normal gülüyor, yürürken heykel gibi, elimi sıkan şekil a’da görüldüğü gibi sadece bir el…

Yok anam gülüm bunların içinde duygu olamaz!

Azgınlık genetik, çocuk ya da yaşlı değilse insanlar azgındır; ahlaki sınırlar, terbiye filam, hadi iş güç sorunlar ne kadar baskılayabilir ki içimizdeki şelaleyi?

Ama yaşamayı unuttuysak…

Tamam duruma göre azgınlaşırız; lakin damarlarımızda kan akıyor değil mi?

İnsanlarımız bu durumu sorun olarak görmüyor; oysa belli bir ölçüde cinsel azgınlığımız hayatımıza yansımalı. Cinsel bir varlıksak ki öyleyiz bu işin yeri zamanı yoktur.

Ulu orta cinsellik yaşamayı kastetmiyorum, azgınlığımız (istekli oluşumuz) belli belirsiz davranışlarımıza yansımalı. Gülüşünden anlamayız kişinin halini.

Herkes değişim istiyor ya, belki de değişimin anahtarı bu…

Vücudunuzu kontrol edemeyen (Ama kontrol etmeye çalışan, arada bilerek ipleri gevşeten) bir halde olmak… Yaşamın eşiğinde, fit durumda…

Burada aslolan kişinin erkekliğini/dişiliğini dışarıya yansıtması… Hayatın nasıl değiştiğine inanamayacaksınız!

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Azginlik olabilir tabiki, erkek kadın farketmez;)) dışarıya yansıtmasin bence ;)) eşi veya sevgilisine yansitsin sadece;)))) Çok güldüm ve merak ettim bu konu durup dururken gelmemiştir akliniza;)) hahaha ;)) alemsiniz;) Selam ve sevgiler..

Selda Çakmak 
 22.04.2017 9:54
Cevap :
"bu konu durup dururken gelmemiştir aklınıza" Haklısın dervişin fikri neyse zikri de odur. Kız ablam nur yüzlü bir ihtiyarım ben, eşk olsun yani! İnsanların halleri durumları, yazmak zorundayım. Yav bu yazıları yazıyom diye adım şeye çıktı!  24.04.2017 18:44
 

Merhaba, Sahte dinciler duymasın:))) Saygı ve selamlar...

izmirli doksanyedi 
 19.04.2017 13:10
Cevap :
Dinci zaten sahte demek, duyarsa duysun...  23.04.2017 15:01
 

Merhabalar Kerim Bey. Düşüncenize katılmakla birlikte kontrol edilebilir azgınlık olmasından yanayım. Kontrol edilemeyen azgınlığın sonu hiç iyi olmaz diye düşünüyorum. Selam ve dualarımla.

Altun Recep 
 17.04.2017 22:59
Cevap :
Valla bence kontrol edilmese daha iyi...Adı üzerinde azgınlık...  20.04.2017 15:03
 

Evet ister. Arzunun azgınlığı kadar; başka bir nefsi sapıklık karıştırmadan. Tek yanlı da olmuyor hani. Tek yanlı cinsel azgınlıkla başlatılabilir olsa da tek yanlı sürdürülemiyor. Özellikle kadınların soylu vampir endamıyla cinsel azgınlık yapmaları cinsel ilişkideki kaliteyi yükseltir.

Muharrem Soyek 
 15.04.2017 12:08
Cevap :
Bir şey dikkatimi çekti; bu tür yazılara (konulara)muhafazakarlar olumlu bakıyor, özgürüm diyenler eleştiriyor...Kim açık görüşlü kim tutucu anlayamadım. İdam da öyle...  18.04.2017 20:55
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 3077
Toplam yorum
: 10135
Toplam mesaj
: 271
Ort. okunma sayısı
: 772
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster