Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '17

 
Kategori
Deneme
 

Güzellik Allah vergisi değil

Güzellik Allah vergisi değil
 

Her insanın bir şekli var; çirkinlik insanın yaratıldığı şeklin korunamaması ve bu şeklin içinin doldurulmamasının sonucu. Değilse insanın şekli çirkin olamaz, sadece farklıdır.

Doğada ne hayvanlarda ne de bitkilerde şunun şeklini beğenmiyoruz diye bir şey yok, bizde niye var; dikenli kaktüs bile beğeniliyor.

“Haklısın Korkut ama kaktüsle yatmıyoruz!”

Aldatmacalara sinir oluyorum, “Allah yaratmış çirkin diyemezsin” falan diyorlar ya… Madem öyle niye almıyorsun, sevmiyorsun, yatmıyorsun… Hangisi daha güzelse onu alıyorsun… İkiyüzlülük yapmayın lütfen! Bazı kimseleri çirkin buluyor beğenmiyorsunuz.

Onlar da, “Allah beni böyle yarattı” diye durumu kabulleniyorlar.

Bazı kimseler güzel bazıları ise çirkin yaratılmadı, yok öyle bir şey. Bazıları şekil olarak şöyle yaratıldı, bazıları böyle; hepsi bu.

Şiş göbeğini Allah mı yarattı, iyi bakmadığın için dökülen saçlarını, durmadan tıkındığın için şişen yüzünü, kütük gibi boğazını, kirli dişlerini… Palyaço kılıklı giyim zevkini…

Senin şeklinde bir şey yok, bunlarla çirkin oluyorsun…

Kendine bakma deyince bilmem kaç yaşına geldikten, olan olduktan sonra, diyet, spor salonu… Ya git Allah aşkına!

Doğduğun anda; olman gereken olman için… Bu  fidan büyüyünce bu şekil ağaç olur der gibi…

Bizde çocukken fidan gibi, büyüyünce kütük gibi…

Sonradan güzelleşme diye bir şey yoktur.

Ben güzel değilim; buna rağmen seçme şansı verilse çirkini asla almam; çirkin olmayacaksın…

Çirkinlik Allah’ın işi değil bizim hatamız. Şu anki ben, benim babam olsaydım(bu aklımla) beni öyle bir yetiştirirdim ki Korkut amca değil Brad Pitt olurdum.

“Allah beni böyle yaratmış” Hadi lan sen de!

Bebeklik resmine bak, sana hiç benziyor mu?

Daha iyi olmana gerek yok, kendin kalsaydın bari…

Çirkinlik kader değil, bizim suçumuz.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..