Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '07

 
Kategori
Blog
 

Çirkin karizma Güneri Civaoğlu ile tanıştım..

Çirkin karizma Güneri Civaoğlu ile tanıştım..
 

Evet arkadaşlar aylar öncesinden bir yazı yazmıştım.. ''Beğendiğim Karizmalar'' şeklinde bir Top'10 listesi hazırlamıştım.. Ve bu yazıyı yazarken çirkin karizmalar kategorisine aldığım Güneri Civaoğlu' la tanışmak ve bu yazımı kendilerine okutmak aklımın köşesinden bile geçmez di....

Fakat ben bunun rüyasını görmüştüm geçen haftalarda.....Denizin içinde normal boyutlardan çok büyük birkaç balık görmüş ve onları yakalamıştım..Rüya tabirine baktığımda, tanınmış büyük insanlarla tanışma fırsatınız olacak diye bir yorum okumuştum...Ben bu rüyamı Milliyet blog tanışma kokteylinde Güneri Civaoğlu ve Hanzade Doğan hanım' ile tanışmama yorumluyorum...

Bir baktım Güneri bey aramızda...

Merhaba Güneri bey...Nasılsınız?

Merhaba..Nasılsınız?...

Teşekkür ederek....ayak üstü sohbet etme şansına sahip oldum....

Yalnız Güneri bey' in kokteyl de elinde içecek kadehiyle aramızda dolaşırken ve bakışlarında biraz şaşkınlık hissettim.. Milliyet blog yazarlarından haberi olmadığını söylediğin de şakınlığının sebebini anladım..

Güneri bey'in etrafa yaydığı enerji inanın ki pozitif... TV' lerde ve gazetelerde ki görüntüsünden daha yakışıklı ve etkileyici.. Yaptığı işlerdeki başarısı, kalitesi inanın kişiliğine, duruşuna, gülüşüne o kadar yansıyor ki bu tür karakter özelliklerinin her insan da bu kadar etkili olacağını düşünmüyorum..

Ve sohbete devam ediyoruz..

Güneri bey diyorum.. ben siz adınızın da geçtiği bir blog yazdım...

Karizmaları kategorilere ayırarak bir liste şeklinde yazdığımı söylüyorum...

Çirkin karizmalar, sevimli karizmalar ve yakışıklı karizmalar başlıkları altında sizi Çirkin karizmalara koydum diyorum.....

Gülümsüyor ve okumak istediğini, nasıl okuyabileceğini soruyor....

Telefon veya mail derken masada duran diz üstü bilgisayar gözüme ilişiyor.....

Buradan okutabilirim o yazımı diyorum...

Güneri bey okuyor.... Bende tepkisini anlayabilmek için ara ara yüz ifadelerine bakıyorum, okudukça gülümsüyor, gülümsedikce ben mutlu oluyorum... ve kendisine göndermemi istiyor..

'' Demek beni çirkin karizmalar kategorisine soktun'' diyor.. Diyor ama alınganlık şeklinde değil.. Çok memnun olduğunu ve o kategoride olduğundan dolayı hoşuna gittiğini ve diğer tespitlerimin de çok doğru olduğunu söyleyerek devam etmemi söylüyor...

Güneri bey' den böyle bir yorum almak benim gibi amatörce yazan bir blog yazarı için çok büyük bir mutluluk ve övgü ve motivedir....... Hürmetlerimi ve saygılarımı iletiyorum .......

Resim alabilir miyim diyorum?.. Tabi ki diyor...

Diyorum ki kendisine ''Çirkin karizma Güneri Civaoğlu' yla tanıştım'' diye bir blog yazabilirmiyim... Gülerek tabiki yaz ben o kategori de olmaktan mutluyum, devam edin diyor...

Aylar öncesinden yazılan, yazılırken de böyle bir tanışma olabileceği hayaller de bile yokken, samimice duyguların aktarıldığı masum bir yazım sayesinde usta gazeteci ve çirkin karizma Güneri Civaoğlu' yla tanışmam ve bana gösterdiği hoşgörü karşısın da ben de kendilerine saygılarımı sunuyorum..

Günlerin neler getireceği belli değil işte...Aylar öncesinden yazılan bir yazı ile Güneri bey ile tanışmak da varmış .......

İyi ki yazmışım...İyi ki tanışmışım....

Sevgilerimle....

http://www.milliyet.com/2007/01/15/yasam/ayas.html

http://www.milliyet.com.tr/2007/01/14/son/sonyas01.asp

 
Toplam blog
: 529
: 3765
Kayıt tarihi
: 29.08.06
 
 

İstanbul'da doğmuşum... Dünyalar tatlısı bir kızım var... Herkesi kolay kolay sevemem... ..