Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Nisan '09

 
Kategori
Siyaset
 

Çirkin politikacı

Çirkin politikacı
 

Çirkin politikacı


Daha önceki yazılarımda, PKK terörünün analizini yaparken, bu duruma gelinmesinde, gelmiş, geçmiş hükümetler kadar, ağalar, şeyhler ve Kürt politikacılar da sorumludur, hatta, daha çok sorumludur, demiştim. Şimdi yine diyorum.

Devlet, bölgeye gereken önemi vermedi. Bu doğru. Ama, hiç bir şeyleri olmayan halkı, ağalar, şeyhler, sömürüp, hem maddi, hem manevi açıdan, baldırı çıplak bıraktılar. Güney Doğudan, batıya göç hızlanınca, ekonomik kayba uğrayan, ağalar ve şeyhler, bu kez, terör yoluyla, istediklerini elde etme yolunu seçtiler. Terörü beslemek içinde, milliyetçi rolünü oynadılar. Halkı bu şekilde sömürmeye devam ediyorlar.

Ama uyanış başladı. Kimse Türkiyeden kopmak istemiyor. Kürt halkı artık, terörden de, terör ağalarından da, kan ve gözyaşından da bıktı. Ama, çirkin politikacı, bıkmadı. Onlar hala doymamış görünüyorlar.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..